1

Temat: Kolony

Witam, zafascynowany grą Kolony próbuje sam się ucząc stworzyć grę, na razie na stronie.
Mam totalcomandera, znalazłem plugin do .atr, wypakowałem i nie wiem co dalej......


Mam taki stos plików..... Nie wiem czym otwierać.

Post's attachments

kolo.png 337.01 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.

2

Odp: Kolony

Nie ma potrzeby grzebać w ATR-ze z grą. Plik ATR uruchamiasz w dowolnym emulatorze Atari XL/XE na PC i tyle.

3

Odp: Kolony

kolega chyba chce rozgrzebać kod gry. Powiem tylko jedno. To bardzo zły kod jeśli chodzi o naukę ;) Optymalizowany na hardcore'a tak, by weszło do 64k pamięci, bardzo nieczytelny program. Ale zarazem bardzo dobry jak na te warunki ;)

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

4

Odp: Kolony

A to sorry. Jeśli tak, to faktycznie do nauki programowania się nie nadaje. Chyba że chodzi nam o naukę upychania kodu w Basicu :)

5

Odp: Kolony

pod zmienne adresy skoków, które zajmują mniej miejsca niż goto/go# i chyba gosub/exec -> numer linii. Robi się z tego taka kołomyja, że trzeba by to z kartki linijka po linijce analizować ;)

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

6

Odp: Kolony

A może by tak zrobić optymalizator kodu BASICa? :)

Edit: literówka

Ostatnio edytowany przez mono (2014-10-24 09:19:26)

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje