Odp: IK po liftingu
@Pavros: dzięki, ale twardy jestem i gram "po kolei". Stare przechodziłem, to i to dam radę ;)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
BigPemu 1.06 Od rana dostępna jest najnowsza wersja emulatora konsoli Atari Jaguar
Atari ST Harddisk Menu Zapowiedź prezentacji użytecznego "launchera" do programów dla Atari ST.
FujiCup - przypomnienie Konkurs FujiCup to okazja dla programistów, którzy chcą pokazać swoje umiejętności w tworzeniu gier na ośmiobitowe Atari.
Studia podyplomowe z retrocomputingu Program studiów ma obejmować m.in. platform studies i przegląd ważniejszych polskich i zagranicznych platform komputerowych.
Silly Venture 2023SE - invitka na XL/XE Pierwsza invitka na letnią edycję atarowskiego Silly Venture party w Gdańsku
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
@Pavros: dzięki, ale twardy jestem i gram "po kolei". Stare przechodziłem, to i to dam radę ;)
W World Karate Championship (NTSC, które chodzi nieco wolniej niż powinno na PAL) dochodziłem do czarnych pasów i tych też udawało mi się seryjnie pokonywać, zobaczymy jak będzie tutaj :)
Bo bez gmerania w dodatkowych opcjach stopień trudności jest zachowany oryginalny?
@Sikor: W sumie to założeniem autorów oryginału było, żeby przechodzić po kolei (o ile dobrze pamiętam, wynika to z tekstu na okładce gry). ADMZ to był niepublikowany hack, który pewnie został dodany w celach testowych.
@Jacques: W IKEE 2014 nie ma żadnych zmian jeżeli chodzi o trudność walki.
Tak z ciekawości, jaki mechanizm decyduje o przyznaniu HALF/FULL POINT? Już w latach '80 za dziecka mnie to frapowało, teraz mam okazję się dowiedzieć :) Oby tylko nie była to kwestia losowa, bo się rozczaruję :D
Nie, to kwestia celności ciosu. Zawodnik ma ustalone punkty (a właściwie obszary wokół tych punktów), które są wrażliwe na atak. Istnieją dwie tablice definiujące granice takich obszarów czyli odległości od ustalonych punktów. W tablicy dla HALF POINT te odległości są dwukrotnie większe niż dla FULL POINT. Jeżeli cios trafia w obszar znajdujący się w granicach dla FULL POINT (co jest sprawdzane w pierwszej kolejności) to mamy FULL POINT. Jeżeli nie ale za to mieści się granicach HALF POINT to mamy HALF POINT.
Ostatnio edytowany przez pavros (2014-12-30 01:01:26)
Dzięki za wyjaśnienie!
https://csdb.dk/event/?id=2653
pomysły na nowe tła do IK
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.062 sekund, wykonano 8 zapytań ]