Temat: Revision 2016
Czy kogoś z Szanownych Towarzyszy będzie można spotkać w tym roku na Revision?
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Czy kogoś z Szanownych Towarzyszy będzie można spotkać w tym roku na Revision?
Kto wie, może się wybiorę ;)
Do tego gniazda amigowców? ;)
Stać Cię na wypad do Niemców tydzień po Foreverze? :)
No jest faktycznie drogo, kurczę. W sensie - piszą, że min. 1000zl, do funkcjonowania - 2000zl (około).
Ale jeśli nic nie wyskoczy, to jadę.
Wieczor:
no ja to do Gasmana i F6. Będzie osób z ZX też.
No i wiesz. Dostałem parę opisów, większość jak ten: "Ogólnie, jak nie byłeś - jedź. Będziesz wracał co roku. W końcu to największe obecnie party, święta scenowe, nie bez powodu kiedyś nazywało się Mekka :) Polaków ekipa jest zawsze liczna".
Tak więc któregoś roku i tak było to nieuniknione.
Jedziemy samochodem Fei, Aceman, Alias i ja. Z Polski jedzie 5 samochodow, ale chyba tylko u Joka jest jakies wolne miejsce. Reszta samolotami ale wtedy zapomnij o tanim alkoholu. Na liscie gosci to sie moze polowa wpisala https://2016.revision-party.net/about/v … rt-country
Ostatnio edytowany przez sebaloz (2016-03-21 18:31:09)
Aha.
No to do zobaczenia jutro, daj Boże.
https://2016.revision-party.net/live
Ha, ha! Włączyłem podglad na zewnątrz a tam Lisu :-)
Ten uczuć kiedy wyczuwasz utwór Yerza na kilometr… :D
4k compo pozamiatało, streamy jak się jębały tak się jębią, poza tym jest fajnie.
Jak ktoś jest na party, to błagam - niech podejdzie w dolny prawy róg kadru głównej sali (według kamery) i sprawdzi czy to C65 co tam stoi jest prawdziwe. Proszę…
Alias był i spojrzał - na pierwszy rzut oka prawdziwe.
.. :) - to niech zabierze ze sobą, sprawdzimy sami tu, w polsce :D
Na IRCu mówią, że to może być Mega65.
Oldskool demo na 8-bit Arsantica #3, już dostępne na pouet.net.
Nie sposób go odpalić pod SIO2PC (niezależnie od tego, czy korzystamy z RespeQt, AspeQt czy APE). Przy bootowaniu wpada w pętlę odczytu pierwszych sektorów katalogu. Pod SIO2SD za to działa. Podejrzewam jakiś błąd w XBoot Loaderze XXL'a, bo demo z niego korzysta.
Heaven generuje obrazy ATR najpewniej pod dir2atr Hiasa i chyba zapomniało mu się dodać w linii poleceń parametru 1040. Bez niego program generuje obraz dysku wielkości 115 kB. W załączniku plik w standardowym ED. :)
Ok, działa, zwracam honor. :) Ale sugerowałbym zmianę domyślnego klawisza w XBoot z Option na np. Select, bo następnym razem będą ci marudzić kolejne osoby. :)
Słuchaj czasami głosu ludu. :)
@xxl: sugerujesz brak umiejętności obsługi Atari, podczas gdy problem dotyczy konkretnego oprogramowania. Standardowo podczas bootowania OPTION służy do odłączania BASIC-a. I faktycznie można go puścić zaraz po włączeniu ale faktem jest też, że użycie go w procesie bootowania do czegoś innego jest błędem funkcjonalnym.
jak zwykle sie mylisz. w momencie kiedy OPTION jest sprawdzany proces boot jest zakonczony. program startuje :-) option mozesz sobie trzymac podczas ladowania ale po zaladowaniu juz nie :-) to tak jakbys mial pretensje ze gra po nacisnieciu option przechodzi w tryb demo i uparcie trzymasz option przez caly czas ladowania i po uruchimienu :-)
ale chyba wiem co zrobic w xboot zeby taka lameriada usera sie nie powtarzala...
:) - a mogło być tak pięknie:
https://www.youtube.com/watch?v=Yu7uxQYvhLo
jak zwykle sie mylisz.
I to stwierdzenie odzwierciedla całe podejście do użytkownika, "moja racja jest mojsza". Napisałem błąd funkcjonalny. Tzn taki, który jest sprzeczny z ergonomią, bo niepotrzebnie powoduje możliwość błędu użytkownika, jeśli nie wykaże się wystarczającym refleksem.
xboot jest malutki i jego wczytanie może z dużym prawdopodobieństwem nastąpić zaraz po zbootowaniu, zanim klawisz się puści.
Zgadza się że np. gra może po załadowaniu w 1.5 sekundy zacząć reagować na wciśnięty Option - ale to się raczej rzadko zdarza, a poza tym też jest błędem funkcjonalnym - gra powinna zareagować na zmianę stanu dopiero (tzn. zarejestrować fakt wciśnięcia Option, a nie jego trzymania, a jeszcze lepiej - puszczenia) ;)
Ostatnio edytowany przez wieczor (2016-03-27 15:25:00)
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.094 sekund, wykonano 14 zapytań ]