Zwykle logikę rozbudowaną zastępuje się GAL-em, a nie odwrotnie:-)
Zajrzyj do mojego wątku w fabryce 8-bit (na początku będzie) o 1MB, tam niedawno jer wrzucał info jak z wsadu GAL-a wyciągnąć równania. Na takiej podstawie możesz budować później od nowa logikę jeśli koniecznie chcesz iść tą drogą.
Jednak pomijając już moją wcześniejszą uwagę na temat minimalizacji ilości układów zamiast rozbudowy ich ilości, to będziesz miał problem, którego nie przeskoczysz prawdopodobnie przy zastosowaniu logiki w wielu układach. Czasy propagacji na tych układach rozjadą Ci kompletnie timingi i nie ogarniesz tego wg mnie w ten sposób, ale próbuj skoro tak chcesz i nie zapomnij podzielić się później efektami:-)
Nowy shooter od Shantiego Shanti prezentuje prototyp poziomej strzelaniny wykorzystujący mnóstwo kolorowych, animowanych przeciwników.
Aktualizacja BigPEmu do wersji 1.21 Nowa wersja emulatora Atari Jaguar z obsługą BigMaster oraz nowymi funkcjami dla skryptów audio.
The Best of Atari XL/XE demoscene music Premiera płyty winylowej pod tytułem "The Best of Atari XL/XE demoscene music, vol. 1" na Last Party!
Bagman Comes Back na Atari 8-bit Bernd Spautz pracuje nad portem gry z C64. Zobacz postępy w pracach nad tą klasyczną grą zręcznościową.
G2F - A Graphician's Guide Poznaj sekrety tworzenia niesamowitych grafik na Atari 8-bit dzięki nowemu poradnikowi Graph2Font.