1

Temat: Gravity Worms

Gra zajęła I miejsce na SV2019 w kategorii Atari XL/XE Game Compo:

https://demozoo.org/productions/271614/

A dziś kolega Szafir przygotował edytor plansz :-)

Post's attachments

GWEdit.jpg 222.22 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

2

Odp: Gravity Worms

Muszisz napisac jakas instrukcje. Bo ja nadal nie przeszedlem nawet 1 planszy.

3

Odp: Gravity Worms

Poruszasz 1 lub 2 Robakami, które musisz doprowadzić do wyjścia (pulsujący obiekt). Wyjście "otwiera" się gdy na planszy nie ma niczego co można zjeść (owoce). Jesz = rośniesz. Masz także do dyspozycji obiekty, które możesz podnosić lub przesuwać. Ważna jest kooperacja Robaków...

Fire: zmiana Robaka
START/SELECT/OPTION - restart gry, next level/ restart levelu (w sytuacji bez wyjścia)

Jeśli nie będziesz się ruszał po restarcie levelu, komputer będzie powtarzał Twoje ruchy - możesz mu przerwać w dowolnym momencie.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

4

Odp: Gravity Worms

plansza plansza, ale nie widze nic do edycji robakow i obiektow.

5

Odp: Gravity Worms

MADRAFi napisał/a:

Muszisz napisac jakas instrukcje. Bo ja nadal nie przeszedlem nawet 1 planszy.

Gra, delikatnie mówiąc, jest mega trudna. Jedzenia też używasz jako podpórki (dopóki go nie zjesz). Do niektórych miejsc się nie dostaniesz jak jesteś za krótki, ale z niektórych się nie wydostaniesz jak jesteś za długi. Grawitacja nie zawsze działa zgodnie z intuicją, możesz obejść obiekt na którym stoisz i przesunąć go spoza platformy.

Atari 1040STe (TOS 1.62/2.06 UK, 4MB RAM), Atari 1040STfm (TOS 1.04 UK, 4MB RAM, BLiTTER, Gotek HxC) + Digital Data Deicke HD64, SF314, UltraSatan, Gotek HxC, NetUSBee
Atari 800XE (SIMM EXP 1MB), Atari 800XL (RAMBO XL 256kB), Sinclair SPECTRUM+ (48kB), TIMEX Computer 2048 (48kB)
Commodore A600 (KS 1.3/3.1, 2MB CHIP RAM, 4MB FAST RAM, CF 4GB, Gotek FF)

6

Odp: Gravity Worms

_tzok_ napisał/a:

Grawitacja nie zawsze działa zgodnie z intuicją,

moglbys zrobic skrina albo opisac o co chodzi?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

7

Odp: Gravity Worms

Nie przekonasz mnie, że ta fizyka jest realistyczna:
https://obrazki.elektroda.pl/7255844700_1577716316.gif

To nie jest zarzut, ale chwilę mi zajęło dojście do tego, że tak się da wink

Ostatnio edytowany przez _tzok_ (2019-12-30 16:34:41)

Atari 1040STe (TOS 1.62/2.06 UK, 4MB RAM), Atari 1040STfm (TOS 1.04 UK, 4MB RAM, BLiTTER, Gotek HxC) + Digital Data Deicke HD64, SF314, UltraSatan, Gotek HxC, NetUSBee
Atari 800XE (SIMM EXP 1MB), Atari 800XL (RAMBO XL 256kB), Sinclair SPECTRUM+ (48kB), TIMEX Computer 2048 (48kB)
Commodore A600 (KS 1.3/3.1, 2MB CHIP RAM, 4MB FAST RAM, CF 4GB, Gotek FF)

8

Odp: Gravity Worms

Nie przesadzajcie, gra nie jest mega trudna, zagadki są bardzo fajne i wymyślone z głową tak, że są ciekawe i gra się mega fajnie.
Przeszedłem wszystkie poziomy z pierwszej planety, i z jakiejś jeszcze innej ze dwa, bo nie miałem więcej czasu na zabawę...
Fakt, że w tej grze trzeba trochę pomyśleć, ale zawsze wydawało mi się, że o to właśnie w grach chodziło, a w dzisiejszych czasach brakuje mi tego w natłoku odmóżdżających masowo produkowanych gierek, w których głowę można schować do szuflady i w zasadzie z części ciała potrzeba nam tylko jednego palca.
Natomiast mam inne pytanie: xxl, niektórych planet nie da się odpalić, pisałeś coś, że nie ma tam po prostu etapów. Czy gra zostanie ukończona z pełną zawartością wszystkich etapów? Ile ich będzie? Kiedy będą dostępne? Lubię mieć cel w pokonywaniu gry jako całości:-)

9

Odp: Gravity Worms

na kazdej planecie bedzia etapy. co do ich poziomu trudnosci ... beda rozne, moze jedna planeta bedzie latwiejsza a jedna bardzo trudna natomiast wiekszosc to bedzie sredni poziom, tak zeby gra dostarczala zabaw a nie frustracji...

pojawi sie kilka nowosci w oprawie graficznej i dzwiekowej :-)
technicznie tez sie troszke zmieni, format danych - mam juz duzo szbsza metode, bedzie mozna takze wprowadzic nowe elementy graficzne (bardziej urozmaicona grafika)... a jeszcze silnik gry nie zostal w pelni uzyty (nie bylo czasu na przygotowanie leveli) wiec dla gracza pojawi sie sporo nowosci. ogolnie szkuje sie dojrzalszy produkt ;-)

poprawie tez zauwazone bledy: GORACO ZACHECAM DO ZGLASZANIA BLEDOW - poprawilem juz trzy.

i tak. gra bedzie wydana na kardrydzu.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

10

Odp: Gravity Worms

Dodaj jakiś wizualny efekt "je*.*nięcia" jak glizda wejdzie na kolca i umiera.

Ostatnio edytowany przez mgr_inz_rafal (2019-12-31 10:31:10)

11

Odp: Gravity Worms

A czy oprócz kartridża będzie wersja "normalna" jako atr, lub xex? Ewentualnie jeśli przeszkodą jest pamięć, to równoległa wersja do kartridżowej na rozszerzoną pamięć?

12

Odp: Gravity Worms

przez ostatnie zachowanie ludzi pokroju Voya zdecydowalem ze ta gra nie bedzie darmowa. do pudelkowej wersji bedzie tez wersja elektroniczna - atr.

wersja opublikowana nie bedzie takze poprawiona (niestety zawiera bledy:/ )

Ostatnio edytowany przez xxl (2020-01-01 17:08:58)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

13

Odp: Gravity Worms

.. w sumie, lubię kupować gry do Atari i kupuję je jeśli wiem, że na Atari gra się uruchomi. Ta niestety raczej tego nie zrobi a szkoda, bo z 20pln to bym dał wink


... no dobra, jeszcze z 20 za pudełko smile

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

14

Odp: Gravity Worms

Oho, najpierw "GORACO ZACHECAM DO ZGLASZANIA BLEDOW"  w produkcie a teraz: dawać kasę za produkt big_smile

15

Odp: Gravity Worms

tak, jesli wersja juz opublikowana u Ciebie nie dziala wersja komercyjna (poprawiona i rozszerzona) tez nie bedzie dzialac.

tak, poprawki bledow nie beda wprowadzane do juz opublikowanej gry.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

16

Odp: Gravity Worms

takie tam z placu boju ;-)

https://obrazki.elektroda.pl/9080613900_1578343052_thumb.jpg


https://obrazki.elektroda.pl/9598997000_1578343136_thumb.jpg

https://obrazki.elektroda.pl/1250910400_1578343167_thumb.jpg

Ostatnio edytowany przez xxl (2020-01-06 22:39:48)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

17

Odp: Gravity Worms

Obydwa pudełeczka cud-miód. Pierwsze bardziej mi się podoba. Kojarzy mi się z grafikami Anj.

hex, code and ror'n'rol!
"mężczyzna wydoił wielbłąda żoną"
"wcześniej miał na imię Heidi i był niemiecką kulomiotką"

18

Odp: Gravity Worms

pierwsze fajne, drugie koszmarne

przechodze na tumiwisizm

19

Odp: Gravity Worms

Ale, ale... W tytule "worms" a na obu pudełkach tylko jeden brzydal... big_smile

Sikor umarł...

20

Odp: Gravity Worms

Powinieneś Xxl na pudełko dać swojego avatara. Byłoby miód i malina smile

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

21

Odp: Gravity Worms

W/g mnie drugie znacznie lepiej pasuje do klimatu gry, choć robal nieco przypomina tego z okładki Monstrum.

Atari 1040STe (TOS 1.62/2.06 UK, 4MB RAM), Atari 1040STfm (TOS 1.04 UK, 4MB RAM, BLiTTER, Gotek HxC) + Digital Data Deicke HD64, SF314, UltraSatan, Gotek HxC, NetUSBee
Atari 800XE (SIMM EXP 1MB), Atari 800XL (RAMBO XL 256kB), Sinclair SPECTRUM+ (48kB), TIMEX Computer 2048 (48kB)
Commodore A600 (KS 1.3/3.1, 2MB CHIP RAM, 4MB FAST RAM, CF 4GB, Gotek FF)

22

Odp: Gravity Worms

@xxl
"ja wyswietlac obrazki aby niezalogowani userzy rowniez mieli podglad?"

Poprzez tag image [ img ] link do obrazka [ /img ]

23

Odp: Gravity Worms

ale tylko gdy url do obrazka jest z zewnątrz, spoza forum.

----====   dołącz do www.worldcommunitygrid.org   ===---

<-- Moja skrzynka "PW" jest pełna i nie mam czego usunąć. Kontakt przez "E-mail". Dzięki.

24

Odp: Gravity Worms

ok. poradzilem. wykasowale z tego forum i dodalem na obrazki.elektroda :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

25

Odp: Gravity Worms

https://obrazki.elektroda.pl/4610622700_1578495802.jpg

tak wyglada cart z mozliwoscia zapisu. gra bedzie uzywac wlasnie takiego.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.