1

Temat: Gravity Worms

Gra zajęła I miejsce na SV2019 w kategorii Atari XL/XE Game Compo:

https://demozoo.org/productions/271614/

A dziś kolega Szafir przygotował edytor plansz :-)

Post's attachments

GWEdit.jpg 222.22 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

2

Odp: Gravity Worms

Muszisz napisac jakas instrukcje. Bo ja nadal nie przeszedlem nawet 1 planszy.

3

Odp: Gravity Worms

Poruszasz 1 lub 2 Robakami, które musisz doprowadzić do wyjścia (pulsujący obiekt). Wyjście "otwiera" się gdy na planszy nie ma niczego co można zjeść (owoce). Jesz = rośniesz. Masz także do dyspozycji obiekty, które możesz podnosić lub przesuwać. Ważna jest kooperacja Robaków...

Fire: zmiana Robaka
START/SELECT/OPTION - restart gry, next level/ restart levelu (w sytuacji bez wyjścia)

Jeśli nie będziesz się ruszał po restarcie levelu, komputer będzie powtarzał Twoje ruchy - możesz mu przerwać w dowolnym momencie.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

4

Odp: Gravity Worms

plansza plansza, ale nie widze nic do edycji robakow i obiektow.

5

Odp: Gravity Worms

MADRAFi napisał/a:

Muszisz napisac jakas instrukcje. Bo ja nadal nie przeszedlem nawet 1 planszy.

Gra, delikatnie mówiąc, jest mega trudna. Jedzenia też używasz jako podpórki (dopóki go nie zjesz). Do niektórych miejsc się nie dostaniesz jak jesteś za krótki, ale z niektórych się nie wydostaniesz jak jesteś za długi. Grawitacja nie zawsze działa zgodnie z intuicją, możesz obejść obiekt na którym stoisz i przesunąć go spoza platformy.

Atari 1040STe (TOS 1.62/2.06 UK, 4MB RAM), Atari 1040STfm (TOS 1.04 UK, 1MB RAM, BLiTTER, Gotek FF)
Digital Data Deicke HD64 (Megafile 60), SF314, UltraSatan, Gotek HxC, NetUSBee
Atari 65XE (64kB), Atari 800XL (64kB), Sinclair SPECTRUM+ (48kB), TIMEX Computer 2048 (48kB)

6

Odp: Gravity Worms

_tzok_ napisał/a:

Grawitacja nie zawsze działa zgodnie z intuicją,

moglbys zrobic skrina albo opisac o co chodzi?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

7

Odp: Gravity Worms

Nie przekonasz mnie, że ta fizyka jest realistyczna:
https://obrazki.elektroda.pl/7255844700_1577716316.gif

To nie jest zarzut, ale chwilę mi zajęło dojście do tego, że tak się da wink

Ostatnio edytowany przez _tzok_ (2019-12-30 15:34:41)

Atari 1040STe (TOS 1.62/2.06 UK, 4MB RAM), Atari 1040STfm (TOS 1.04 UK, 1MB RAM, BLiTTER, Gotek FF)
Digital Data Deicke HD64 (Megafile 60), SF314, UltraSatan, Gotek HxC, NetUSBee
Atari 65XE (64kB), Atari 800XL (64kB), Sinclair SPECTRUM+ (48kB), TIMEX Computer 2048 (48kB)

8

Odp: Gravity Worms

Nie przesadzajcie, gra nie jest mega trudna, zagadki są bardzo fajne i wymyślone z głową tak, że są ciekawe i gra się mega fajnie.
Przeszedłem wszystkie poziomy z pierwszej planety, i z jakiejś jeszcze innej ze dwa, bo nie miałem więcej czasu na zabawę...
Fakt, że w tej grze trzeba trochę pomyśleć, ale zawsze wydawało mi się, że o to właśnie w grach chodziło, a w dzisiejszych czasach brakuje mi tego w natłoku odmóżdżających masowo produkowanych gierek, w których głowę można schować do szuflady i w zasadzie z części ciała potrzeba nam tylko jednego palca.
Natomiast mam inne pytanie: xxl, niektórych planet nie da się odpalić, pisałeś coś, że nie ma tam po prostu etapów. Czy gra zostanie ukończona z pełną zawartością wszystkich etapów? Ile ich będzie? Kiedy będą dostępne? Lubię mieć cel w pokonywaniu gry jako całości:-)

9

Odp: Gravity Worms

na kazdej planecie bedzia etapy. co do ich poziomu trudnosci ... beda rozne, moze jedna planeta bedzie latwiejsza a jedna bardzo trudna natomiast wiekszosc to bedzie sredni poziom, tak zeby gra dostarczala zabaw a nie frustracji...

pojawi sie kilka nowosci w oprawie graficznej i dzwiekowej :-)
technicznie tez sie troszke zmieni, format danych - mam juz duzo szbsza metode, bedzie mozna takze wprowadzic nowe elementy graficzne (bardziej urozmaicona grafika)... a jeszcze silnik gry nie zostal w pelni uzyty (nie bylo czasu na przygotowanie leveli) wiec dla gracza pojawi sie sporo nowosci. ogolnie szkuje sie dojrzalszy produkt ;-)

poprawie tez zauwazone bledy: GORACO ZACHECAM DO ZGLASZANIA BLEDOW - poprawilem juz trzy.

i tak. gra bedzie wydana na kardrydzu.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

10

Odp: Gravity Worms

Dodaj jakiś wizualny efekt "je*.*nięcia" jak glizda wejdzie na kolca i umiera.

Ostatnio edytowany przez mgr_inz_rafal (2019-12-31 09:31:10)

11

Odp: Gravity Worms

A czy oprócz kartridża będzie wersja "normalna" jako atr, lub xex? Ewentualnie jeśli przeszkodą jest pamięć, to równoległa wersja do kartridżowej na rozszerzoną pamięć?

12

Odp: Gravity Worms

przez ostatnie zachowanie ludzi pokroju Voya zdecydowalem ze ta gra nie bedzie darmowa. do pudelkowej wersji bedzie tez wersja elektroniczna - atr.

wersja opublikowana nie bedzie takze poprawiona (niestety zawiera bledy:/ )

Ostatnio edytowany przez xxl (2020-01-01 16:08:58)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

13

Odp: Gravity Worms

.. w sumie, lubię kupować gry do Atari i kupuję je jeśli wiem, że na Atari gra się uruchomi. Ta niestety raczej tego nie zrobi a szkoda, bo z 20pln to bym dał wink


... no dobra, jeszcze z 20 za pudełko smile

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Chwilowo kontakt wyłącznie gołębiem pocztowym, oraz snailem. STAMPS BACK!!11 Mail przez forum nie działa, bo nie idzie tego zmienić w profilu.

14

Odp: Gravity Worms

Oho, najpierw "GORACO ZACHECAM DO ZGLASZANIA BLEDOW"  w produkcie a teraz: dawać kasę za produkt big_smile

15

Odp: Gravity Worms

tak, jesli wersja juz opublikowana u Ciebie nie dziala wersja komercyjna (poprawiona i rozszerzona) tez nie bedzie dzialac.

tak, poprawki bledow nie beda wprowadzane do juz opublikowanej gry.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

16

Odp: Gravity Worms

takie tam z placu boju ;-)

https://obrazki.elektroda.pl/9080613900_1578343052_thumb.jpg


https://obrazki.elektroda.pl/9598997000_1578343136_thumb.jpg

https://obrazki.elektroda.pl/1250910400_1578343167_thumb.jpg

Ostatnio edytowany przez xxl (2020-01-06 21:39:48)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

17

Odp: Gravity Worms

Obydwa pudełeczka cud-miód. Pierwsze bardziej mi się podoba. Kojarzy mi się z grafikami Anj.

hex, code and ror'n'rol!
"mężczyzna wydoił wielbłąda żoną"
"wcześniej miał na imię Heidi i był niemiecką kulomiotką"

18

Odp: Gravity Worms

pierwsze fajne, drugie koszmarne

przechodze na tumiwisizm

19

Odp: Gravity Worms

Ale, ale... W tytule "worms" a na obu pudełkach tylko jeden brzydal... big_smile

Sikor umarł...

20

Odp: Gravity Worms

Powinieneś Xxl na pudełko dać swojego avatara. Byłoby miód i malina smile

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Chwilowo kontakt wyłącznie gołębiem pocztowym, oraz snailem. STAMPS BACK!!11 Mail przez forum nie działa, bo nie idzie tego zmienić w profilu.

21

Odp: Gravity Worms

W/g mnie drugie znacznie lepiej pasuje do klimatu gry, choć robal nieco przypomina tego z okładki Monstrum.

Atari 1040STe (TOS 1.62/2.06 UK, 4MB RAM), Atari 1040STfm (TOS 1.04 UK, 1MB RAM, BLiTTER, Gotek FF)
Digital Data Deicke HD64 (Megafile 60), SF314, UltraSatan, Gotek HxC, NetUSBee
Atari 65XE (64kB), Atari 800XL (64kB), Sinclair SPECTRUM+ (48kB), TIMEX Computer 2048 (48kB)

22

Odp: Gravity Worms

@xxl
"ja wyswietlac obrazki aby niezalogowani userzy rowniez mieli podglad?"

Poprzez tag image [ img ] link do obrazka [ /img ]

23

Odp: Gravity Worms

ale tylko gdy url do obrazka jest z zewnątrz, spoza forum.

----====   dołącz do www.worldcommunitygrid.org   ===---

<-- Moja skrzynka "PW" jest pełna i nie mam czego usunąć. Chcesz się skontaktować, kliknij "E-mail". Dzięki.

24

Odp: Gravity Worms

ok. poradzilem. wykasowale z tego forum i dodalem na obrazki.elektroda :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

25

Odp: Gravity Worms

https://obrazki.elektroda.pl/4610622700_1578495802.jpg

tak wyglada cart z mozliwoscia zapisu. gra bedzie uzywac wlasnie takiego.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.