Ja wygrywałem przez bootloader Arduino po USB, nie przez USBAsp. Jak raz na próbę wywaliłem bootloader Arduino i wgrałem przez USBAsp, to za szybko się uruchamiał i nie widział karty SD.
Co do wyświetlaczy to są totalnie pokręcone i niestety bajzel jest straszny w kodzie źródłowym. Ja to kompilowałem sam i poprawiałem tak żeby działało z moim wyświetlaczem. Na gotowych binarkach albo nie działał dotyk, albo obraz był w odbiciu lustrzanym albo w negatywie.
Pamiętaj, ze to działa tylko z ekranami z interfejsem równoległym, nie po I2C!
Ostatnio edytowany przez _tzok_ (2020-01-23 22:10:01)
Atari 1040STe (TOS 1.62/2.06 UK, 4MB RAM), Atari 1040STfm (TOS 1.04 UK, 4MB RAM, BLiTTER, Gotek HxC) + Digital Data Deicke HD64, SF314, UltraSatan, Gotek HxC, NetUSBee
Atari 800XE (SIMM EXP 1MB), Atari 800XL (RAMBO XL 256kB), Sinclair SPECTRUM+ (48kB), TIMEX Computer 2048 (48kB)
Commodore A600 (KS 1.3/3.1, 2MB CHIP RAM, 4MB FAST RAM, CF 4GB, Gotek FF)