1

Temat: Robbo 7800

Poszukiwany grafik.
Do wykorzystania 2x12 kolory plus tlo.
12 kolorow maksymalnie na obiekt/tiles/postac 8x16 w lowres
Zastanawiam sie nad dodanie leveli z innych Robbo (Lutry) wiec mozna by rozwazyc kilka rodzajow grafiki.


Ostatnio edytowany przez Eagle (2022-04-23 20:32:52)

2

Odp: Robbo 7800

grałbym,
fajnie wygląda

warto wspomnieć że ten "lowres" to 160 pikseli w linii

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

3

Odp: Robbo 7800

grałbym

Wysle Ci ostatnia wersje na PM (AAge)

4

Odp: Robbo 7800

poszarpałbym jak reksio szyneczke :) kozacko wygląda

.

5

Odp: Robbo 7800

@Eagle, wow super, chetnie przetestuje to u siebie mam DragonFly :)

Falcon CT63, CTPCI + Radeon 9250, napęd MO Fujitsu 230 MB oraz naped Syquest 230 MB, Nagrywarka Yamaha CDRW 2100, Napęd DVD-ROM, Netusbee, Skaner EPSON GT8000/Falcon 030, Ram 14 MB, karta CF 16 GB/Hades 060, CD-ROM, Nagrywarka Yamaha CDR, karta sieciowa, napęd Syquest 44 MB/Atari TT 030; 10 MB ST-Ramu, 64 MB TT-Ramu, Zewnętrzny naped CD-ROM, napęd MO Fujitsu 230 MB, karta graficzna MEGA Vision 300 Netusbee/Atari Jaguar + Skunkboard, Atari 65 XE + SIDE

6

Odp: Robbo 7800

Sprawdz PM na AAge.
Dotychczas zaoferowalo sie 3 grafikow
Pierwsze grafiki wygladaja bardzo obiecujaco.
Myslalem o uzyciu 32k carta ale chyba skusze sie na 144k

7

Odp: Robbo 7800

Ostatnio edytowany przez Eagle (2022-11-13 23:33:55)

8

Odp: Robbo 7800

Jak idzie portowanie Robbo na 7800, jakieś nowe wieści na koniec roku?

9

Odp: Robbo 7800

Czekam na grafe. Ja juz tam nie mam duzo do roboty.