1

Temat: Pytanie o 1040 STf

Witam
Jestem komputerowym laikiem, więc proszę o wyrozumiałość. Nabyłam w.w. komputer na Allegro wraz z monitorem do celów artystycznych (plan: projekt techno-nostalgiczny w ramach wystawy zbiorowej, polegający na wyświetlaniu tekstów, odpowiedni program obiecał mi ktoś napisać, więc mniejsza tu o koncepcję pracy). Jednak okazało się, że stacja dyskietek nie działa. Jestem w kłopocie, pilnie kupiłabym od kogoś bądź wypożyczyła na okres wystawy (od grudnia 2006 do końca stycznia 2007) taki komputer. Jestem z Poznania, ale mogę podjechać gdzieś w okolice. Czy możecie mi jakoś dopomóc, coś doradzić? Gdzie ew. można kupić ten model, czy jest jakieś grono kolekcjonerów Atari w Poznaniu do którego można się zwrócić i ew. czy może można szukać kogoś kto by naprawił ten komputer, który już mam...
Ewa

2

Odp: Pytanie o 1040 STf

Madteam - ruszcie się :)

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

3

Odp: Pytanie o 1040 STf

Ciekawy pomysł :) A możemy liczyć na fotorelację z wystawy? :)

4

Odp: Pytanie o 1040 STf

Naturalnie, o ile wystawa się odbędzie, bo czasu mam mało a mój 1040STF nie czyta dyskietek :( Czy można liczyć na jakieś wskazówki, kontakty, jakąkolwiek pomoc w Poznaniu i okolicach?

Odp: Pytanie o 1040 STf

Ja już zaproponowałem malucha. STkowiec ze mnie zaden :(

6

Odp: Pytanie o 1040 STf