1

Temat: Programowanie EPROMa

Witam!

Czy ktoś z szanownych kolegów poratuje mnie wypaleniem kostki 27c256 lub 27c512 ?

What can be asserted without proof can be dismissed without proof.

2

Odp: Programowanie EPROMa

Tak, zapodaj plik + inne dane

3

Odp: Programowanie EPROMa

Ja jestem kompletnym laikiem, ale jak zerknąłem pod klawiaturę, to znalazłem tam kostkę nm27c256q, na której mam Q-MEGa i Turbo-816 OS. Tego drugiego mieć nie chcę i wolałbym tam DracOSa. Czy na najbliższym Foreverze bedzie ktoś, kto będzie w stanie mi to wypalić?

4

Odp: Programowanie EPROMa

moge ci wypalic na foreverze, ale albo flasza albo musisz miec czysta kostke, bo nie mam kasownika)
Daj znac (moze byc mail) czy mam brac programator.

5

Odp: Programowanie EPROMa

Eh, poprawka, nie wypale. nie mam adaptera 28pin.

6

Odp: Programowanie EPROMa

laoo/ng jak znajde epromke to ci to wypale...podeslij tylko odpowiednie pliki...

"wszystko się kiedyś kończy......."

7

Odp: Programowanie EPROMa

Jak wspominałem jestem laikiem, wiec zadam parę głupich pytań. Mikey wspominał coś o jakiś flaszach. Czy w miejsce mojego epromiku da się wstawić coś, co można byłoby nagrywać trochę bezboleśniej i ile by to kosztowało? No i jak nie, to o jakie pliki chodzi, które mam podesłać? Chodzi o zwykłe obrazy ROMów takie jak podpina się do emulatora?

8

Odp: Programowanie EPROMa

dasie dasie. potrzebujesz podstawke 28 pin, podstawke 32 pin. i troche kabelka. No i flasha. Ja tak mam w esence zrobione na okolicznosc czestego wprogramowywania developowanego wlasnie firmwaru ;)
http://m.wirelabs.net/fotoz/sn360/devkit.jpg

9

Odp: Programowanie EPROMa

mikey laoo pewnie chodzi jeszcze o to, żeby flasza mozna było flaszować z poziomu atari. Tu zachodza pewne hinty.

Hint pierwszy: flasz ma dwa specjalne adresy, $2aaa i $5555, przez które się z nim wstępnie rozmawia przed programowaniem. Flasz musi być tak umieszczony w pamięci, żeby oba te adresy były dostepne dla 6502.