101

Odp: Knight Lore sie robi...

metoda, ktora zaproponowal Tebe sprawdza sie jesli panel i ekran gry mialyby ten sam kolor ale rozna jasnosc. jezeli jest inny kolor to tak czy siak beda schody. obrazek Uroborga - no zobaczymy :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

102

Odp: Knight Lore sie robi...

Urborg sie ucieszy ;-)

http://atari.pl/klmusic.rar

---
to nie jest wersja koncowa - brakuje jeszcze efektow dzwiekowych.

Ostatnio edytowany przez xxl (2008-01-26 10:27:18)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Odp: Knight Lore sie robi...

xxl napisał/a:

Urborg sie ucieszy ;-)

Nie tylko Urborg - mnie tez sie bardziej podoba ta nowa wersja.

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

104

Odp: Knight Lore sie robi...

xxl - jakich Ty kodekow uzywasz? Mam DivXa i Xvida i nie moge otworzyc Twoich filmow.

105

Odp: Knight Lore sie robi...

Nosty zainstaluj pakiet K-Lite Mega Codec Pack (jeśli używasz Windows)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

106

Odp: Knight Lore sie robi...

Nosty, ja wlasnie zainstalowalem Windows XP na nowej wersji komputera ;), na czystym systemie nie lubie miec smieci, wiec zadnych pakietow kodekow nie instaluje. Sciagnalem nowego Divxa, Xvida, QT Alternative, Real Alternative i AC3 filter. Do tego Media Player Classic (jest w kodekach Alternative wiec sciagac dodatkowo nie trzeba) i powinno dac sie wszystko odtworzyc.....
Jedynie wkurzyl mnie Nero, bo po zaintalowaniu samego Nero 6 w systemie pojawily sie kodeki psujace obsluge plyt DVD w MPC (nie dalo sie po menu chodzic myszka i inne - gorsze- skalowanie do okna sie zrobilo), ale udalo mi sie je usunac.

I oczywiscie odtwarza mi sie ten film :)

Ostatnio edytowany przez Pecus (2008-01-26 18:42:40)

Bla bla bla bla, bla bla bla. Bla bla bla - bla - bla. Blabla bleee.

107

Odp: Knight Lore sie robi...

To ja jestem lepszy. Mam zainstalowane ffdshow, XViD (do kompresji) i QuickTime i wszystko mi robi, w tym film xxla.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

108

Odp: Knight Lore sie robi...

Istotnie cieszę się, a co! :) Poza tym muzyka wymiata :)

Wydaje mi się jednak że krawędzie sprajtów nie pokrywają się dokładnie z krawędzią ramki. Trzeba by chyba sprajty pchnąć o piksel albo dwa w lewo.

Ostatnio edytowany przez Urborg (2008-01-26 18:51:42)

109

Odp: Knight Lore sie robi...

TeBe dobrze gada - pod Windę najlepiej: K-Lite Mega Codec Pack

Alternatywnie nada się MPlayer pod Windę, Linuxa i Freebsd.

Odkąd używam zamiennie tych dwóch akcesoriów nie mam problemu z żadnym filmem ;)

110

Odp: Knight Lore sie robi...

ja z zupelnie innej beczki. to w trakcie gry nie bedzie spekusiowych dzwiekow 'tikutiku' przy chodzeniu i odglosow wind/krat? :|
xxl: jest szansa dla oldskulowcow na wylaczenie powyzszej muzyki i zostawienie tylko rdzennych dzwiekow bohatera i otoczenia?

don't come after... please don't follow me along. when you read this, i'll be gone...

111

Odp: Knight Lore sie robi...

tak, jest mozliwosc wylaczenia muzyki.

mam sygnaly, ze tlocznie w chinach pracuja pelna para wiec gra bedzie dostepna prawdopodobnie jeszcze w tym miesiacu :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

112

Odp: Knight Lore sie robi...

No tak, tam te chinki malymi paluszkami wycinaja wglebienia na plytach CD. I do tego robia to za miske ryzu.

Bla bla bla bla, bla bla bla. Bla bla bla - bla - bla. Blabla bleee.

113

Odp: Knight Lore sie robi...

A przy okazji nogami plotą dywany ;)

114

Odp: Knight Lore sie robi...

A twarzą... eee to nie to forum.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

115

Odp: Knight Lore sie robi...

To juz wiadomo kogo nalezy zastrzelic za to ze nasza gielda znizkuje a amerykanie musza dostawac po $600 zapomogi zeby nie pojsc z torbami...

BTW. Moze to troche dalekosiezne plany, ale myslales XXL, zeby wydac te Twoje konwersje zbiorowo na cartridgu?
Mysle, ze gdyby dorobic do tego instrukcje i kolorowe pudelko to na eBayu i na AtariAge sprzedawalyby sie jak swieze bulkeczki.

Robisz tak: produkujesz 300szt. cartridgy. Pierwsze 100szt. robisz ze specjalnymi numerowanymi nalepkami i Twoim autografem - specjal edition for AtariArea friends ;)
Oczywiscie wiadomo kto ma prawo pierwokupu :D
Pozostale 200szt sprzedajesz na eBayu albo na AtariAge.

Za 15 lat za kazdy z cartridgy z numerowanej serii bedzie mozna kupic 2 nowe PC albo chinski samochod :)

Mowie wbrew pozorom powaznie.
Chetnie kupie od reki 20 takich cartridgy z limitowanej serii. Chetnie tez zainwestuje pieniadze w ich produkcje, jesli bedzie taka mozliwosc.

116

Odp: Knight Lore sie robi...

Chyba, że przyuważy to właściciel praw do Knight Lore.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

117

Odp: Knight Lore sie robi...

czyli nie kto inny tylko M$ :-) ... jetpaca tez oni trzymaja... co tu duzo mowic, dwa kolejne tytuly, ktore przygotowuje tez trzyma M$.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

118

Odp: Knight Lore sie robi...

AXE/SSG napisał/a:

ja z zupelnie innej beczki. to w trakcie gry nie bedzie spekusiowych dzwiekow 'tikutiku' przy chodzeniu i odglosow wind/krat? :|
xxl: jest szansa dla oldskulowcow na wylaczenie powyzszej muzyki i zostawienie tylko rdzennych dzwiekow bohatera i otoczenia?

Popieram w 100%, byłoby świetnie, gdyby można było czasem wyłączyć muzyczkę (bardzo dobrą skądinąd) i cieszyć się tymi fajnymi dźwiękami jak na ZX :) Będzie? ;)

119

Odp: Knight Lore sie robi...

tak, mozna wlaczyc/wylaczyc muzyke w grze klawiszami select/option (na planszy tyt.).

no i chyba dzis jest ten wielki dzien ;-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

120

Odp: Knight Lore sie robi...

No to dawaj!!!!! :)

Bla bla bla bla, bla bla bla. Bla bla bla - bla - bla. Blabla bleee.

121

Odp: Knight Lore sie robi...

Jaja sobie robicie! Ja musze jutro na 8 do pracy isc!! ;)

BTW Powaznie M$ ma prawa do tych gier? Gdzie to mozna sprawdzic? Ja nigdzie nie znalazlem o tym slowa. Wydawca byl Ultimate.
Ja widze ze jest masa remake'ow w sieci, nawet pod Winde. Jakos nie wierze, ze ktos by sie upomnial o cartridge na Atari...

-----
Dobra juz znalazlem na wiki:

"Rare Ltd., wcześniej znana jako Rareware, jest firmą z Wielkiej Brytanii zajmującą się tworzeniem gier wideo. Firmę założyli w 1983 roku bracia Tim i Chris Stamper, nazwali ją ULTIMATE "Play The Game". Przez kilka lat ULTIMATE było podwykonawcą oddziału produkcji gier firmy Nintendo, wreszcie w 2002 roku firma Rare została przejęta przez Microsoft za kwotę 337 milionów dolarów. Była to największa w historii kwota zapłacona za przejęcie producenta gier komputerowych.
Pierwotnie Rare nazywało się Ashby Computer Graphics (ACG)."

Ale i tak uwazam, ze warto zadrzec z gigantem i wydac carta. Rownie dobrze moga sie czepiac XXL teraz za samo rozpowszechnianie (a moze nawet deasemblacja kodu z ZX jest juz przestepstwem? ;)

Ostatnio edytowany przez nosty (2008-01-27 19:33:09)

122

Odp: Knight Lore sie robi...

Najwyżej będziemy mu paczki wysyłać. ;)

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

Odp: Knight Lore sie robi...

No to oficjalne demo juz jest.

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

124

Odp: Knight Lore sie robi...

Jestem pod ciężkim wrażeniem. Super! Nigdy bym nie pomyślał, że zagram w tę grę na atarynce - choćby pod emulatorem. Wielkie uznanie!

BTW: Muza podczas gry - daje się tylko włączyć, potem nie reaguje na zmiany.

___
Press play on tape...

125

Odp: Knight Lore sie robi...

tylko na ekraniew tytulowym mozna muzyke wlaczyc/wylaczyc.

ok. pierwsza poprawka bedzie umozliwiala wlaczanie/wylaczanie muzyki podczas gry.

---
http://atari.pl/kl_pic.gif

Ostatnio edytowany przez xxl (2008-01-28 09:16:53)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.