1

Temat: Kopiery, pakery, itp. ?

Witam, jeżeli macie jakieś dobre linki do obrazów dyskietek z kopierami, intrami, demami - co możecie polecić - podzielcie się, bardzo proszę. Nie wiem, co warto ściągać z netu, zwłaszcza w obrazach - po prostu: nie znam się, więc liczę na Waszą pomoc w znajomości tego, co wartościowe.

___
Press play on tape...

2

Odp: Kopiery, pakery, itp. ?

jesli chodzi o dema to polecam:

http://pacidemo.atarizone.com/

3

Odp: Kopiery, pakery, itp. ?

Kopierów jest dużo z tego, co pamiętam z dawnych czasów to najgorszy był CASDUB na ciapka,
bo nie można było po nim skopiować.
:rolleyes:

4

Odp: Kopiery, pakery, itp. ?

jury napisał/a:

jesli chodzi o dema to polecam:

http://pacidemo.atarizone.com/

są tam zipy plików *.msa - czy kopiuje się je tak samo jak *.st ? (są to obrazy dyskietek ??)


@Ratai: dlatego też byłbym wdzięczny za kopier|link do|obraz dyskietki bo w temacie ST <-> PC jedyne co umiem robić, to przegrywać *.ST na dyskietki i odpalać na ST (1040STFM)

___
Press play on tape...

5

Odp: Kopiery, pakery, itp. ?

msa to takie prymitywne obrazy dyskietek - ale działają (w mniej zaawansowanych programach/dyskietkach)

Na emulatorze bez problemu odpalisz, na ST potrzebujesz programu MSA, jak nie znajdziesz go w googlu to daj znać prześlę go Tobie e-mailem.

800XL  XC12  LDW 2000  Portfolio  1040 ST, STE  Falcon 030 (Deskpro)  Jaguar
... oraz inne grzyby i Amigi :-P

6

Odp: Kopiery, pakery, itp. ?

Potrzebne narzędzia do przywrócenia msa na dyskietki z poziomu ST:

http://marcinprusisz.pl/atari/msa/

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

7

Odp: Kopiery, pakery, itp. ?

a 129 razy lepsze :)  narzedzie od msa jest jaymsa:

http://phoenix.inf.upol.cz/~opichals/jay/

Odp: Kopiery, pakery, itp. ?

Piguła masz tu  MSA 2.32   http://www.bergstrom.se/ghostlnk/