Temat: aby gry Atari wyglądały jak gry...Atari :)
szczerze mówiąc nie wiem czy w dobrym miejscu to załączam? może się to komuś przyda?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
BigPEmu 1.12 Richard Whitehouse wydał BigPEmu 1.12
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
szczerze mówiąc nie wiem czy w dobrym miejscu to załączam? może się to komuś przyda?
To chyba dobre miejsce na ten post. Ale tak między nami - osobiście zdaję sobie sprawę z faktu, że inny efekt jest kiedy gra się na TV, a inny kiedy na wypasionym LCD, a korzysta się z Atari 2600. Jednak to samo ma miejsce, według mnie, w przypadku dużych Atari. ST/STE wyświetlało standardowo 16 kolorów w 320x200 - to oczywiście gorsze osiągnięcie niż Amiga 500, ale... Na TV różnica ta zacierała się. Sprytnie łączone kolory i można było korzystać ze sprzętowego anti-aliasingu ;-) I bywało tak, że bardziej zamożni posiadacze Amigi 500 mieli do tego kolorowy monitor, a ludzie od ST używali TV. Kiedy mieli kasę na monitor, kupowali SM 124 - do pracy z aplikacjami biurowymi, muzycznymi, środowiskami programowania etc. I tak, kiedyś różnica między komputerami się zacierała. Dziś, w dobie emulatorów i telewizorów LCD, widzimy ją wyraźniej.
Co nie zmienia faktu, że Atari jest dla mnie nr 1 ;-) A dziś otrzymałem moją pierwszą, żywą konsolkę Atari 2600. Po raz pierwszy od wielu lat znów odpaliłem karta na żywej maszynce. Na razie korzystam z LCD TV, na szczęście mam jeszcze stary kolorowy telewizor z czasów ST ;-)
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.055 sekund, wykonano 14 zapytań ]