101

Odp: 480 linii

No i tak to już jest. Napisałem VBXE. Zaimplementowałem interlace Rybagsa. I paczkę ściągnęło przez pół roku tylko 30 osób...

102

Odp: 480 linii

laoo, a co z twoim emulcem? powstal?

przechodze na tumiwisizm

103

Odp: 480 linii

Straciłem zapał i zrobiłem sobie przerwę (oczywiście żeby wrócić z nowymi siłami ;) ). Zresztą Altirra jest za dobra, żeby robić inne emulatory. W kwestii VBXE też (dlatego nie bedę już rozwijał patcha Atari++). Jak coś będę kontynuował, to emulator w Silverlight, żeby mieć emulację w przeglądarce. Już coś nawet mi działa, mam tylko problemy z wydajnością (.NET).

104

Odp: 480 linii

z faraonem cos nie moge sie dogadac w kwestii 5200, stad moje pytanie
pacza do atari++ mialo nie byc, tylko mial byc jakis od zera...

przechodze na tumiwisizm

105

Odp: 480 linii

No to właśnie mam zaczętego w SilverLight (stopień zaawansowania jest taki, że uruchamia się na nim SELF TEST), tylko że jest strasznie wolny i wymaga przeprojektowania kilku rzeczy, bo byłem zbyt optymistyczny co do jego wydajności ;)

106

Odp: 480 linii

;]

przechodze na tumiwisizm

107

Odp: 480 linii

laoo: Włączaj swoje poprawki do projektów, a nie twórz własne forki - będzie więcej użytkowników. Np. puściłeś plugin FAIL/Imagine, a kodu źródłowego nie. To niezgodne z licencją GPL. ;)

ASAP nie ma problemów wydajnościowych ani jako aplet Javy ani jako Flash, ani tym bardziej jako .NET.

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

108

Odp: 480 linii

Kodu nie puściłem, bo żeby w ogóle uruchomić FAILa pod Visual C++ musiałem go istotnie zmodyfikować - visual nie lubi dużych tablic na stosie (co imho nie jest dobrą praktyką), używanie dynamiczniej pamięci rozwiązałoby problem. W rezultacie po moich zmianach wyszedł kod nie nadający się do publikacji. Problem zresztą nie istnieje, bo plugina i tak pewnie nikt nie używa i nie miałem motywacji zrobienia tego ładniej  ;)

Problemy wydajnościowe w .NET mam przez pochopne decyzje projektowe - liczniki POKEYa emuluję zbyt dosłownie. Nie jest to coś, czego nie da się zoptymalizować, więc nie twierdzę, że nie da się zrobić szybkiego emulatora atari w .NET.

109

Odp: 480 linii

laoo/ng napisał/a:

I paczkę ściągnęło przez pół roku tylko 30 osób...

... ja też nie ściągałem (bo to zły nawyk ze szkoły). Skopiowałem (legalnie) z dysku TeBe ;)