Odp: 480 linii
No i tak to już jest. Napisałem VBXE. Zaimplementowałem interlace Rybagsa. I paczkę ściągnęło przez pół roku tylko 30 osób...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No i tak to już jest. Napisałem VBXE. Zaimplementowałem interlace Rybagsa. I paczkę ściągnęło przez pół roku tylko 30 osób...
laoo, a co z twoim emulcem? powstal?
Straciłem zapał i zrobiłem sobie przerwę (oczywiście żeby wrócić z nowymi siłami ;) ). Zresztą Altirra jest za dobra, żeby robić inne emulatory. W kwestii VBXE też (dlatego nie bedę już rozwijał patcha Atari++). Jak coś będę kontynuował, to emulator w Silverlight, żeby mieć emulację w przeglądarce. Już coś nawet mi działa, mam tylko problemy z wydajnością (.NET).
z faraonem cos nie moge sie dogadac w kwestii 5200, stad moje pytanie
pacza do atari++ mialo nie byc, tylko mial byc jakis od zera...
No to właśnie mam zaczętego w SilverLight (stopień zaawansowania jest taki, że uruchamia się na nim SELF TEST), tylko że jest strasznie wolny i wymaga przeprojektowania kilku rzeczy, bo byłem zbyt optymistyczny co do jego wydajności ;)
laoo: Włączaj swoje poprawki do projektów, a nie twórz własne forki - będzie więcej użytkowników. Np. puściłeś plugin FAIL/Imagine, a kodu źródłowego nie. To niezgodne z licencją GPL. ;)
ASAP nie ma problemów wydajnościowych ani jako aplet Javy ani jako Flash, ani tym bardziej jako .NET.
Kodu nie puściłem, bo żeby w ogóle uruchomić FAILa pod Visual C++ musiałem go istotnie zmodyfikować - visual nie lubi dużych tablic na stosie (co imho nie jest dobrą praktyką), używanie dynamiczniej pamięci rozwiązałoby problem. W rezultacie po moich zmianach wyszedł kod nie nadający się do publikacji. Problem zresztą nie istnieje, bo plugina i tak pewnie nikt nie używa i nie miałem motywacji zrobienia tego ładniej ;)
Problemy wydajnościowe w .NET mam przez pochopne decyzje projektowe - liczniki POKEYa emuluję zbyt dosłownie. Nie jest to coś, czego nie da się zoptymalizować, więc nie twierdzę, że nie da się zrobić szybkiego emulatora atari w .NET.
I paczkę ściągnęło przez pół roku tylko 30 osób...
... ja też nie ściągałem (bo to zły nawyk ze szkoły). Skopiowałem (legalnie) z dysku TeBe ;)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.074 sekund, wykonano 9 zapytań ]