1

Temat: Konkurencja nie śpi...

Z serii "konkurencja nie śpi"....

Zwycięskie demko na C64 z party Little Computer People 2009

Andropolis by Booze Design & Instinct

http://www.youtube.com/watch?v=OLP-poYbfos

...pojechali "se" z Vectorem....

wg mnie demko bardzo dobre, ze wskazaniem na genialną grafikę i niezły design (dla Booze to norma)

inne produkcje z tego party: http://www.pouet.net/party.php?which=74&when=2009



......PS.......własnie oblookałem miejsce DRUGIE.....masakra!!!!

Still Ready by Resource & The Dreams

http://www.youtube.com/watch?v=P1feN5Y9jMo

wyczesane demko! extra design i niezłe pomysły, no i czadowe dźwięki dnb! rulez! polecam z racji świeżych efektów... demo na czasie, w kontekscie pewnej reklamy pewnego operatora GSM;)

Ostatnio edytowany przez gepard (2009-07-22 21:45:19)

gep/lamers^dial

2

Odp: Konkurencja nie śpi...

Demka są świetne. Muzyka Geir'a Tjelta z demka Artillery przyprawia mnie cały czas o niemały dreszcz!! Niesamowity kawałek jak dla mnie.

A zanim posypią się utyskiwania, nad brakiem kolorów, wtórnością efektów, słabym poziomem i ogólną nudą, chciałbym zacytować dość świeże komentarze (w temacie Atari vs C64) jednego z "atarowskich wieszczy" :

"Po za tym głównie chodzi o pokazanie że na Atari i dziś są ludzie? którzy nadal piszą soft czego o Commodore powiedzieć nie można. A extra memory to już standard tak jak covox czy sio2pc."

"Jest masa krytyki i masa płaczu pytanie czemu zamiast krytykować nie zrobicie? czegoś lepszego aaa??????"

"jest masa Płaczu i pretensji pytam? czemu??? dla autorów którzy udowodnili że wasz sprzęt wcale nie jest taki cudowny czy dla siebie by usprawiedliwić swoją bezsilność . Zamiast gadać pokażcie coś ..."

"To Atari żyje G2Font,VBXE soft programy PC wspomagające pracę czy wy to macie? Nie za to macie mnóstwo do powiedzenia o Historii . Lecz już dawno wasz czas? przeminął bo sami na to pozwoliliście nic nie robiąc."

:)

3

Odp: Konkurencja nie śpi...

gepard napisał/a:

...pojechali "se" z Vectorem....

:lol:  Nie do konca "pojechali", bo w przeciwienstwie do w/w brak wycieczki na zewnatrz (ciekawe dlaczego :P) ale w sumie calkiem udanie to chodzi. :]

Ostatnio edytowany przez Dracon (2009-07-22 23:30:26)

4

Odp: Konkurencja nie śpi...

Fajne demka, faktycznie ten "Vector" jest gorszy (tylko większa rozdziałkę ma), natomiast temat chesboardu jest przesadnie podkreślony i zbyt długo ciągnący.

800XL  XC12  LDW 2000  Portfolio  1040 ST, STE  Falcon 030 (Deskpro)  Jaguar
... oraz inne grzyby i Amigi :-P

5

Odp: Konkurencja nie śpi...

Takie tematy to "Scena" a nie "Bałagan".

W "Vectorze" zwracam uwagę, że: ściany pod kątem prostym, 4 kolory z ditheringiem (nawet ładnie wyszło), nie ma sprajtów, nie ma animacji, szeroka ramka, no i szczegół zauważony przez Dracona, że wszystko pod jednym dachem. W każdym razie szacunek.

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

6

Odp: Konkurencja nie śpi...

Silniczek 3D to także portal engine jak w Numenie, autor wypuścił właśnie wersje kontrolowaną joy'em, w dwóch wariantach, na C64 i wykorzystującą moc C128.
http://noname.c64.org/csdb/release/down … ?id=102609

@Hoild: Ever noticed that those games are a collection of stand alone small rooms running in seconds per frame with progress bar between each frame?!? :D This is actually the first implementation of a portal based 3d-engine on the c64. Those other old engines all used poor painters algorithm with tons of overdraw and useless calculations. Mine is similar to Duke Nukem 3D and draw 0, null, zip, zero overdraw and don't even consider walls that are invisible. Further on, the level could be about 4x bigger actually but that would make the end-part truly boring to watch and it's already too long, but I really couldn't figure out any nice way to show off a 3d-engine. It's quite difficult, ideas are actually most welcome.

7

Odp: Konkurencja nie śpi...

Dobra, to teraz niech dorobią do tego jakieś ładne levele, a następnie napisze się to HARD'ów, aby zripowali to na atari :P

grzybson/SSG^NG

8

Odp: Konkurencja nie śpi...

No już mialem zakladac podobny wątek, ale widzę, że Gepard trzyma reke na pulsie:) Ogólnie cała masa pięknego kodu -  demosy 8bitowe rulez ol de łeeeej !!!!! Po przeczesaniu zawartości dochodzę do podobnego co Gepard wniosku - Still ready powinno bylo wygrać ;) Patent z bijącym serduszkiem na klawiszu.....poezyja, to się nazywa mieć pomysł, no i ten motyw muzyczny z wejscia smoka....he, he. No i jeszcze muza z Artillery...... moj organizm reaguje podobnie jak XLenta, piekna, nostalgiczna SIDowa sciana dzwieku, grafa zreszta tez konkretnie uderza. Co by nie mowic, demoscena C64 ciagle na 8bitowym topie.

Dziękuję za wspólnie spędzone chwile... Na szczęście, póki co odejście z forum uważam za niemożliwe do realizacji. Jeszcze długo tak będzie... Witam.