1

Temat: Ct60 kilka dziwnych pytań..

Dżem dobry.
Mam kilka może prostych i głupich pytań, nie znam się na tym więc proszę się nie śmiać :)
Ct60 na pewno będę upychał w oryginalnej obudowie falcon-a.

1.Ct60 włącza się jak komputer w std. atx,  rozumiem że wyprowadzam sobie 2kabelki i do tego przełącznik?
(widziałem odpalanie ct60 u Piter-a na nóż do papieru :P )
2.Tak samo w przełączaniem Falcon-a w zwykły Tryb 030 2kabelki i przełącznik? Bo normalnie robi się to zworką???
3.Muszę podłączyć zasilanie od flopa (które jest przylutowane do płyty falcon-a) do ct60, czy mogę rozdzielić ten kabel tak abym mógł podłączyć i flop-a
4.Pamięć, pamiętam że Adam K pisał kiedyś o pamięci typu cl2 133mhz, czytałem w necie że może być z tym jazda ct60 potrzebuje 133mhz cl2 ? czy dobrze kojarzę??
Jeśli tak to taka pamięć mi wystaczy: http://allegro.pl/fabrycznie-nowe-kings … 67907.html
5.Czy ct60 trzeba w jakiś sposób konfigurować instalować pacze/sterowniki i inne takie jak w przypadku ct2b?
6.W sieci szukałem zdjęć z umieszczonym ct60 w oryginalnej obudowie falcon-a i słabo mi to poszło, może znacie jakąś fajną stronkę z taką modyfikacją flaka?? Chciałbym zobaczyć jak ktoś wyprowadził przełaczniki/włączniki itd. itp.


p.s.
ct2b jest zdecydowanie za trudne dla mnie:P CHociaż taki doom to na nim nie chodzi ale zapierd*

Ostatnio edytowany przez AS... (2011-03-14 09:30:38)

2

Odp: Ct60 kilka dziwnych pytań..

1. Tak
2. Tak
3. Ja tak nie próbowałem, lepiej nie kombinuj :) i pod flopa podepnij pod zwykłe zasilenie flop'owe z atx'a
4. Nie musi być cl2 133mhz, co prawda jest najbardziej polecane, ale ja na jednym CT63 działam z innym i wszystko lata bez problemu. Ogólnie te CTki które mam działają tak że jak dam pamięć z parametrami których nie lubią, to się po prostu nie uruchomią i krzykną że złe parametry. Ta pamięć zalinkowana wygląda OK