Odp: DOOM na Falconie :) :) :) :)
Dziwne... Na Amidze zarówno ADoom jak i DoomAttack przyspieszają wraz z redukcją ekranu gry.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
BigPEmu 1.12 Richard Whitehouse wydał BigPEmu 1.12
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dziwne... Na Amidze zarówno ADoom jak i DoomAttack przyspieszają wraz z redukcją ekranu gry.
Jacques: dziwne. Bardzo dziwne, a nawet wkur.wiające.
A może odświeżanie VGA zabiera mu "moc"?
Hm. Sprawdzę na RGB. Chociaż wątpię, żeby to dawało aż takie spowolnienie.
Nadal nie wiem, jak to możliwe, że wielkość ekranu nie ma tu wpływu na prędkość engine'u.
Niestety to własnie rujnuje większośc zabawy.Ja, jako stary i wytrawny weteran "Cytadeli" na Amidze 500 z oknem wielkości Czerwonej Książeczki Mao Tse-tunga mógłbym spokojnie nawalać w takiego Dooma, gdyby przyspieszał na mniejszym ekranie.
Rendering pewnie w miarę zoptymalizowany, ale jeszcze trzeba policzyć dla niego dane a trudność tego zadania nie zmniejsza się wraz ze zmniejszeniem okienka, im większa przestrzeń tym więcej roboty.
W Cytadeli, która technicznie nie jest Doomem, tylko Wolfem(Doom jest lata świetlne do przodu) to rendering zajmował najwięcej czasu więc gra ładnie przyśpieszała po zmniejszeniu okienka.
Ostatnio edytowany przez Nitro (2011-05-14 10:05:29)
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.058 sekund, wykonano 12 zapytań ]