26

Odp: DOOM na Falconie :) :) :) :)

Dziwne... Na Amidze zarówno ADoom jak i DoomAttack przyspieszają wraz z redukcją ekranu gry.

Odp: DOOM na Falconie :) :) :) :)

Jacques: dziwne. Bardzo dziwne, a nawet wkur.wiające.

A może odświeżanie VGA zabiera mu "moc"?
Hm. Sprawdzę na RGB. Chociaż wątpię, żeby to dawało aż takie spowolnienie.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

28

Odp: DOOM na Falconie :) :) :) :)

Nadal nie wiem, jak to możliwe, że wielkość ekranu nie ma tu wpływu na prędkość engine'u.
Niestety to własnie rujnuje większośc zabawy.

Ja, jako stary i wytrawny weteran "Cytadeli" na Amidze 500 z oknem wielkości Czerwonej Książeczki Mao Tse-tunga mógłbym spokojnie nawalać w takiego Dooma, gdyby przyspieszał na mniejszym ekranie.

Rendering pewnie w miarę zoptymalizowany, ale jeszcze trzeba policzyć dla niego dane a trudność tego zadania nie zmniejsza się wraz ze zmniejszeniem okienka, im większa przestrzeń tym więcej roboty.
W Cytadeli, która technicznie nie jest Doomem, tylko Wolfem(Doom jest lata świetlne do przodu) to rendering zajmował najwięcej czasu więc gra ładnie przyśpieszała po zmniejszeniu okienka.

Ostatnio edytowany przez Nitro (2011-05-14 10:05:29)