1

Temat: Atari 8-bit Patch Archive

Co jakis czas dostaje maila z pytaniem o patcha do gry.

jesli ktos ma propozycje gry, ktora nalezy patchowac - cokolwiek to znaczy (niesmiertelnosc, liczniki, zmienic cos w grze itp.)
prosze typowac (podajac co konkretnie nalezy zmienic), w miare mozliwosci bede uzupelnial.
Poprawki - mam na mysli patche ktore ulatwiaja gre ewentualnie umozliwiaja ukonczenie gry.

w tym momencie w archiwum znajduja sie latki do gier:

- Cavelord
- Defender
- Dropzone
- Druid
- Gremlins
- H.E.R.O.
- Jet Boot Jack
- Joe Blade
- Joust
- Karateka
- Kissin' Kousins
- Phantom
- Red Max
- Road Race
- Submission

pod adresem: http://patch.atari.pl
==========================

Jesli, ktorys z tych patchow nie dziala prawidlowo prosze zglaszac, najlepiej podsylajac na maila rowniez wersje gry, ktora byla poddawana zmianom.

instrukcja:
zaznaczamy odpowiednie opcje dla patchera, wybieramy gre i naciskamy "Patch". po chwili ponizej bedzie program do pobrania z rozszerzeniem .pch - zmieniamy na rozszerzenie takie jak plik zrodlowy i juz - to nasza zalatana gra.

dla jasnosci:
opcje niesmiertelnosc czyli najczesciej ta ktora calkowicie wylacza kolizje z bohaterem oznacza wylaczone kolizje ktore powoduja utrate zycia/energii/czasu itp. kolizje z bonusami/przedmiotami potrzebnymi do ukonczenia gry sa zawsze wlaczone.

Ostatnio edytowany przez xxl (2012-02-11 11:41:03)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

2

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

Poproszę o pacza do Submission i Drop Zone.

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

3

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

A co mi tam: poproszę o atarowego "patcha" do Sim City..... (z głębokiej szuflady xxl'a) :)

Ostatnio edytowany przez Jacques (2011-11-02 22:05:15)

4

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

- Piekiełko
- Kissin' Cousins
- Honky

Te poproszę zaopatrzone w sensowne, rozbudowane trainery, dotyczace "zyc" czy "energii" albo czasowego wylaczania kolizji sprajtow :)

oraz...
Global War - moze lepsze mozliwosci gracza na starcie gry ? ;)

Ostatnio edytowany przez Dracon (2011-11-02 23:44:34)

5

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

Submission i Dropzone dodane (pierwszy post wyedytowany)

- Piekielko - ktos kto gra w ta gre nie potrzebuje patcha tylko lekarza ;-)
- Kissin Cousins - nie moge na sieci znalezc wersji bez cracka
- Honky - co zrobic w fazie gdzie zrzucasz kamien (wielokrotnie)? gra na pewno dobrze dziala?
- Global War - :/

z tych tylko Kissin Cousins moge dodac, patchowanie ma byc takze dla mnie przyjemnoscia...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

6

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

Oryginał Kissin' Kousins leży tu.

A8CAS - narzędzie do 100% archiwizacji kaset Atari

7

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

@xxl: dzięki za patche. Wieczorem przetestuję :)

Teraz pora Red Maxa.

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

8

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

Kissin' Kousins dodane. patch powinien dzialac tez tymi crackowanymi wersjami (chyba)

dzieki Krótki, fajnie sie laduje :-) pod altirra laduje sie bardzo dobrze na atariwin plus mam problem z tym cas-em.

w Red Maxa musze pograc.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

9

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

Red Max dodany.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

10

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

xxl napisał/a:

na atariwin plus mam problem z tym cas-em.

Spoko, w następnym wydaniu Atari800 będzie już OK.

A8CAS - narzędzie do 100% archiwizacji kaset Atari

11

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

Request:
Rally Speedway: http://atari.fandal.cz/detail.php?files_id=2802
H.E.R.O: http://atari.fandal.cz/detail.php?files_id=2038

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

12

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

H.E.R.O. dodany, 20 leveli pozniej powtarzaja sie od 13

a Rally nie, troszke bez sensu dodawac tam niesmiertelnosc.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

13

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

xxl napisał/a:

jesli ktos ma propozycje gry, ktora nalezy patchowac - cokolwiek to znaczy (niesmiertelnosc, liczniki, zmienic cos w grze itp.)
prosze typowac (podajac co konkretnie nalezy zmienic), w miare mozliwosci bede uzupelnial.

Pomysł pewnego rodzaju patcha...
Może tak w oparciu o biedną  graficznie ( http://www.atarimania.com/8bit/screens/ … pler_2.gif ) małoatarową wersję Nebulusa (Tower Toppler), zrobić porządną wersję VBXE, z grafiką jak na Amidze, porządnym dźwiękiem itd? W końcu byłaby chociaż jedna porządna graficznie gra na VBXE a silnik jest w sumie gotowy... Ot, pomysł ;)

Ostatnio edytowany przez Jacques (2011-11-16 13:29:28)

14

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

z przyjemnoscia napisze gre na vbxe, tu jest watek na jaki rdzen: http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=8378

natomiast w patch archive umieszczam poprawki, ktore ulatwiaja gre ewentualnie umozliwiaja ukonczenie gry.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

15

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

Joust please !

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

16

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

piekna klasyczna zrecznosciowka... z przyjemnoscia przypomne sobie ta gierke.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

17

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

Joust dodany... no nareszcie mozna zobaczyc jak ginie smok :D

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

18

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

To TO ma zakończenie?!?

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

19

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

nie wnikalem ale raczej nie ma zakonczenia a jesli o "smoki" chodzi to sprobuj takiego zabic bez patcha :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

20

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

Jeśli masz na myśli tę chmurę, to zbija się ją "całuskiem".

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

21

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

pamietam z automatow ale nigdy na atari mi sie nie udalo ubic smoka (oczywiscie jest to mozliwe).

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

22

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

Smok to ten "pterodaktyl" brązowy? Parę razy mi się udało to wymaga idealnego wejścia dziobem w dziób

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

23

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

Ollie's Follies pliz.

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

24

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

raczej nie, od adresu $5cbe masz hasla, autor zadbal o cheaty w grze
- frank,fanda,norbi,zoom - do przeskkiwania po kilka leveli
- ronny - po ukonczeniu fazy kongratulejszyn - ukonczysz gre
- adam - selectem zmieniasz levele o 1

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

25

Odp: Atari 8-bit Patch Archive

:) W takim razie Saracen niech szansę dostanie.

Ostatnio edytowany przez grzeniu (2012-01-15 16:24:41)

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...