Temat: SIDE - same problemy

w końcu dziś miałem czas na odpalenie SIDE, no i jestem nieco poirytowany...

czy SIDE działa bez karty?

zagadnienia:
- jeden kartridż raz na 10 uruchomień komputera 3 razy odpala SIDE loadera lub spartę, w pozostałych przypadkach odpala się selftest...
- drugi kartridż zupełnie nie reaguje na nic, cały czas odpala się self test...

spier.... czy operator marny?

Ostatnio edytowany przez bezrobotny (2012-01-10 15:52:21)

2

Odp: SIDE - same problemy

A co chcesz robić bez karty?
Wiesz, że jest tam przełącznik między Spartą a SIDE Loaderem?

3

Odp: SIDE - same problemy

możesz mi powiedzieć jaką kartę kupuje się do SIDE? bo nie znam się na tym za bardzo, a rodzajów jest z 50...

jak pisałem, psztykanie przełącznikiem i przyciskiem praktycznie nic nie daje, cały czas odpala się (na jednym) selftest... może robię coś nie tak?

4

Odp: SIDE - same problemy

Jak chcesz korzystać bez karty jak ten sprzęt został stworzony by pracować z kartą.
Jest cały temat odnośnie SIDE.
Większość korzysta z Kinstonów, u mnie działa wiekowy już kingston 512MB i Silicon Systems 2GB (te są rzadko dostępne i na dodatek bardzo mało problematyczne a użyłem już ich kilkadziesiąt)

Guzik służy do powrotu do SIDE loadera - wciskasz guzik a później reset na komputerze i wracasz do loadera.

W tej chwili nie pamiętam co się dzieje bez karty.

5

Odp: SIDE - same problemy

Bezrobotny przecież też używał ide+ bez dysku i też miał dziwne problemy..
BrygadoantyW na youtubie masz filmy jak to wszystko odpalić i zrobić, film trwa 4minuty...

Side działa za każdym razem bez problemu od kopa!

Ostatnio edytowany przez AS... (2012-01-09 18:35:54)

6

Odp: SIDE - same problemy

Karmcie trola, karmcie.

"Was powinny uzbrojone służby wyciągać z domów do punktów szczepień, a potem zamykać do pi* za rozpowszechnianie zagrożenia epidemicznego" - Epi 2021