Temat: CTIA vs GTIA
Do porównania:
http://visual6502.org/images/C012295_CT … _1600w.jpg
http://visual6502.org/images/C014805_GT … _1600w.jpg
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
BigPEmu 1.12 Richard Whitehouse wydał BigPEmu 1.12
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Do porównania:
http://visual6502.org/images/C012295_CT … _1600w.jpg
http://visual6502.org/images/C014805_GT … _1600w.jpg
Tak wizualnie to różnica nieznaczna.. a jaka różnica w działaniu...
Oczywiście, że fejk - wszyscy przecież wiemy, że GTIA i CTIA są prostokątne.
Prostokątne. I dlatego rozdzielczość pozioma jest inna od pionowej.
A ja tam sobie myślę, że te "podobne" obszary to są PMG. To jest jednak kawał logiki.
Co za problem dodać tryb 16 leveli? albo 16 kolorów? to na bramkach można zrobić ze strumienia DMA (rejestr przesuwający + latch na4 bity i co 4 bity zatrzeskujacy się na nowo. A wyjście - na kolory, odcienie lub sięgnięcie do rejestrów i mamy słynny bug GTIA z przesunięciem o cykl koloru piksli w trybie rejestrów.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.063 sekund, wykonano 13 zapytań ]