1

Temat: muzyka na 7 kanalach eksperyment

Witam,

czy ktorys muzyk bylby sklonny sprobowac napisac muzyke na 7 kanalow? problem jest w tym, ze 4 kanaly trzeba napisac w RMT a 3 kanaly w GoatTrackerze ( http://en.wikipedia.org/wiki/GoatTracker ). player na atari rmt zagra na podstawowym pokeyu a track z c64 (korzystajac z osiagniec swietego) zagra na drugim pokeyu(stereo). obydwa tracki moga byc grane do 2x na ramke czyli np. rmt 1x a gt 2x lub odwrotnie albo 2x i 2x.

?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

2

Odp: muzyka na 7 kanalach eksperyment

xxl: pomysł ten chodzi mi po głowie od wielu wielu lat - tracker sido-pokeyowy.

Fajnie, że ktoś się za coś podobnego zabiera. Chętnie skrobnę - tym bardziej, że obczajałem swego czasu goat trackera i mam nawet coś zaczęte.

Ja się piszę.

Ostatnio edytowany przez tatqoo (2009-08-03 21:59:49)

All I hear is the sound of me falling on the ground

3

Odp: muzyka na 7 kanalach eksperyment

powodzenia w projekcie i czekam na rezultaty.

Ramos/Samar/HVSC Crew/ASMA/FanCA

4

Odp: muzyka na 7 kanalach eksperyment

Jest też mały problem w tym projekcie. Muzyka na  GoatTrackerze musi być pisana pod mozliwosci emulacji SID autorstwa Świętego. Ten player nie emuluje dokładnie SIDa, bo to chyba nie możliwe i niestety jak ktoś skomponuje muzę, która pokazuje na maxa możliości GT to na Atari będzie się ona kaszaniła. Chyba, że przerobisz ten player i ulepszysz go znacznie. Napisz przy okazji program do zgrywania takiegoś coś do formatu SAP. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Jakbyś nie znalazł muzyka do swojego projektu to mogę ci polecić kogoś z mojej grupy z C64 i napewno coś ci napisze. Jak chcesz kolekcje z taki kompozycjami to można by wydać, ludzi do skomponowania załatwie.
Życzę powodzenia i nie mogę się doczekać jego skończenia.

Ostatnio edytowany przez Ramos (2009-08-19 19:56:41)

Ramos/Samar/HVSC Crew/ASMA/FanCA

5

Odp: muzyka na 7 kanalach eksperyment

w temacie cos drgnelo... jednak ani atari800 ani altirra nie odtwarzaja muzyki a atariwinplus owszem, nie mam atari z zamontowanym stereo wiec sprawdzic nie moge czy to nie 'demo na emulator' ;-) tu probka muzyki (wczesna wersja): http://atari.pl/atarisnd.rar

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

6

Odp: muzyka na 7 kanalach eksperyment

Ta szybka próba pokazuje to, co przynajmniej mi jest tak na prawdę potrzebne z SIDa - B.A.S. :)

Da się.

All I hear is the sound of me falling on the ground

7

Odp: muzyka na 7 kanalach eksperyment

Pamietaj o "dlugim" solo, tez da sie.

8

Odp: muzyka na 7 kanalach eksperyment

Jeszcze daleko do porządnego utworu, jak zauważył Tatqoo barkuje to porządnego basu, a i perka nie jest taka jak trzeba. Ważne, że projekcie coś drgnęło i posuwa się małymi kroczkami do przodu.

Ramos/Samar/HVSC Crew/ASMA/FanCA

9

Odp: muzyka na 7 kanalach eksperyment

Ramos: przeca to pierwsza próba a nie żadna gotowa produkcja
Mazi: jak mógłbym zapomnieć ;)

All I hear is the sound of me falling on the ground

Odp: muzyka na 7 kanalach eksperyment

tatqoo napisał/a:

przeca to pierwsza próba a nie żadna gotowa produkcja

No więc właśnie.
Takie uwagi niewiele wnoszą, lepiej skupić się na technikaliach - emulacja nie stroi do pokeya.
Emulacji jak znam życie nikt poprawiać nie będzie ;) więc pewnie trzebaby podstroić instrumenty pokeyowe do tego.

XXL -  Ile to zajmuje czasu procesora? Dużo? Mało? Wyłącza wam ekran? Może obrazek na tym stać? Może na tym proste demo być zrobione?
PS: Gratuluje kolejnych pomysłów na rozwój dźwiękowy komputera bez użycia obcych elementów. ;) Gdybym ja miał u siebie takiego xxl-a to chyba bym mu za kod płacił. :) :) :) :) :) :) Ale nie mam.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.