1

Temat: Quake w MiNT

Jak że obsługa sieci w Quake'u jest tylko pod MiNTa a w Głuchołazach trzeba będzie się trochę po gębach potłuc :) mam pytanko: jak spróbować "okroić" lub przekonfigurować MiNTa, aby zjadał mniej zasobów, przez co Quake byłby szybszy? Nie oczekuję prędkości jak w TOSie :) ale nie miałbym nic przeciwko jeśli działałby trochę szybciej :)
To co póki co próbowałem to nie uruchamiać desktop  i w mint.cnf zwiększyć parametr "slices" na 5 tak aby rzadziej przełączał zadania. Żadnej zmiany nie zauważyłem. Jakieś inne pomysły? :)

Ostatnio edytowany przez jury (2011-07-25 13:23:32)

2

Odp: Quake w MiNT

A może Mikro spróbował by zrobić sieć pod Tosem???
Oczywista oczywistość:
-Quaka w tosie przy ustawionym ct63 na 95mhz po prostu fruwa :)
jury na ile masz ustawine mhz swoje ct63?

3

Odp: Quake w MiNT

MiKRO mi pisał że nie ma najmniejszych szans aby chciało mu się kombinować z api STinG'a czy Stik'a.
Co do mojego ustawienia CT63 to mam na 95MHz.
Ogólnie to bez paniki ;) Quake pod MiNTem jest OK, czyli płynny i grywalny, ale jak sam piszesz, pod TOSem on FRUWAAAAA, natomiast pod MiNTem tylko działa płynnie i szybko :D

4

Odp: Quake w MiNT

Mint to nie spasły OSX - nie ma z czego zabardzo odchudzać.

What can be asserted without proof can be dismissed without proof.

Odp: Quake w MiNT

Na sieć pod TOSem nie ma szans, bo to trzeba by napisać praktycznie od 0.

Aby uzyskać jak największą prędkość pod MiNTem, to najlepiej zrezygnować z AESu oraz unixowego inita i odpalać z 'tekstowej' konsoli. Nie mam tylko pewności czy to pójdzie, czy Quake czegoś nie chce od AESu, ale myślę że powinno.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio