76

Odp: GTIA TRITONE contest

Dobrze napisane - jakoś :P

Sikor umarł...

77

Odp: GTIA TRITONE contest

Z tego co pamiętam, to SDX też się wysypał na Octopus. Gra musiała być uruchomiona bez Sparty.

78

Odp: GTIA TRITONE contest

Wiecie ale ekhm... Bardzo duża część gier nie pójdzie pod ŻADNYM dosem :) Bo prostu za mało jest na to pamięci - to właśnie dlatego powstały loadery. Natomiast szansa na to że coś nie pójdzie pod Spartą jest akurat znacznie mniejsza niż pod każdym innym dosem.

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

79

Odp: GTIA TRITONE contest

Pisząc SDX miałem na myśli również loadery zwiazane z SDX. Octopus zajmuje RAM powyżej $2000, więc to nie ten problem.

80

Odp: GTIA TRITONE contest

jutro termin!


ostatni dzwonek na podsylanie swoich prac

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

81

Odp: GTIA TRITONE contest

czas na glosowanie:

http://atarionline.pl/v01/index.php?sub … ct=nowinki

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

82

Odp: GTIA TRITONE contest

ostatni dzien glosowania...

w miedzyczasie: http://atari.pl/raisin.mp3

Ostatnio edytowany przez xxl (2014-03-09 10:05:51)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

83

Odp: GTIA TRITONE contest

xxl, a znalazłby się source twojego portu Tritona? bo może dałoby się troszki przerobić żeby mógł ładować większe moduły

discord: Mr. Mary#1679

84

Odp: GTIA TRITONE contest

ladowac wieksze moduly? wieksze niz dostepna pamiec?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

85

Odp: GTIA TRITONE contest

wlasnie chodzi o to zeby wykorzystac te dostepna pamiec w dopalkach
bo nie sprawdzalem jeszcze, ale zakladam ze Twoj Tritone uzywa tylko podstawowych 64kb

discord: Mr. Mary#1679