Odp: GTIA TRITONE contest
Dobrze napisane - jakoś :P
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
BigPEmu 1.12 Richard Whitehouse wydał BigPEmu 1.12
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Z tego co pamiętam, to SDX też się wysypał na Octopus. Gra musiała być uruchomiona bez Sparty.
Wiecie ale ekhm... Bardzo duża część gier nie pójdzie pod ŻADNYM dosem :) Bo prostu za mało jest na to pamięci - to właśnie dlatego powstały loadery. Natomiast szansa na to że coś nie pójdzie pod Spartą jest akurat znacznie mniejsza niż pod każdym innym dosem.
Pisząc SDX miałem na myśli również loadery zwiazane z SDX. Octopus zajmuje RAM powyżej $2000, więc to nie ten problem.
ostatni dzien glosowania...
w miedzyczasie: http://atari.pl/raisin.mp3
Ostatnio edytowany przez xxl (2014-03-09 10:05:51)
xxl, a znalazłby się source twojego portu Tritona? bo może dałoby się troszki przerobić żeby mógł ładować większe moduły
wlasnie chodzi o to zeby wykorzystac te dostepna pamiec w dopalkach
bo nie sprawdzalem jeszcze, ale zakladam ze Twoj Tritone uzywa tylko podstawowych 64kb
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.103 sekund, wykonano 9 zapytań ]