Temat: dzwięki maszyn
czy może mi ktoś podać wzory dźwięków do wpisania w atrai by uzyskać na generatorach odgłosy silników samochodowych sportowych i może jakieś basowej v8? najlepiej jeszcze Basicu ;)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
BigPEmu 1.12 Richard Whitehouse wydał BigPEmu 1.12
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
czy może mi ktoś podać wzory dźwięków do wpisania w atrai by uzyskać na generatorach odgłosy silników samochodowych sportowych i może jakieś basowej v8? najlepiej jeszcze Basicu ;)
W Basicu powiadasz...
ftp://ftp.pigwa.net/stuff/collections/s … sic_PL.zip
Rozdzial 6.1, strona 57. Poeksperymentuj. Fajniejesze to niz podane na tacy ;)
a tutaj masz trochę "dźwięków", najbyś szukał inspiracji:
http://www.racingforum.pl/To-co-najleps … 53088.html
Zapodaj dźwięk wankla, kręconego do 12tyś obrotów:)
właśnie chciałem ominąć etap tworzenia tych dźwięków. wyjaśnienie może o co tak naprawdę chodzi. znalazłem coś takiego w necie-
http://motoryzacyjna.pl/soundracer.html
w sumie śmieszna zabawka ale na coś co tak naprawdę będzie cieszyć tylko tydzień za drogo, wiec postanowiłem sam to zrobić- więcej zabawy mi to da ;) jako serce urządzenia chce użyć atmega, która mogę zmusić do generowania przebiegów piła,prostokąt i koślawy sinus na 3 kanałach, ale potrzebuje "wzorców dźwiękowych" takich jak kiedyś się używało w atari :)
czyli zapisy danych do generatora :)
W Basicu powiadasz...
ftp://ftp.pigwa.net/stuff/collections/s … sic_PL.zip
Rozdzial 6.1, strona 57. Poeksperymentuj. Fajniejesze to niz podane na tacy ;)
Siemka.
Ogólnie fajne kompendium dla rozpoczynających przygodę z Atari Basic.
Zachęcony lekturą postanowiłem wklepać kilka programów i niestety ręce mi opadły. Ilość błędów w listingach zupełnie zniechęca do zabawy. Czy ten dokument to próba przepisania jakiejś książki ? Czy ma ktoś skan oryginału ?
Dobrym źródłem informacji jest też podręcznik "De Re Atari".
Ciekawa lektura :-) czy można gdzieś znaleźć schemat blokowy pełnego toru syntezy pokeya ? W De Re Atari jest tylko opis bitów 5-7 rejestru AUDC.
Może tu (bezpośredni link do PDF): http://visual6502.org/images/C012294_Pokey/pokey.pdf
Ostatnio edytowany przez Bluki (2015-01-03 22:03:00)
A to już widziałem, z tego dokumentu przepisano treść do De Re Atari.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.065 sekund, wykonano 13 zapytań ]