1

Temat: Pang - edytor leveli

Choinkowy prezent :)

W załączniku program dla PC pozwalający na budowanie i eksportowanie do XEX-a leveli Pang-a. Aktualnie mamy dopiero 12 leveli, po 4 na każde tło, których w sumie jest 13, czyli brakuje nam pomysłów na 40 leveli. Możecie potestować działanie silnika gry, spróbować sił w tworzeniu leveli. Propozycje można publikować tutaj albo podesłać na tbiela[małpa]poczta[dot]onet[dot]pl

p.s.
instrukcja korzystania z edytora w załączniku

Post's attachments

pang_level_editor.zip 375.44 kb, liczba pobrań: 48 (od 2010-12-24) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

2

Odp: Pang - edytor leveli

Prezent jakości Q

3

Odp: Pang - edytor leveli

Q jak Qlturka !

Ostatnio edytowany przez grzeniu (2010-12-25 13:24:00)

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

4

Odp: Pang - edytor leveli

Fajna zabawa, czy możesz jeszcze TeBe dodać klawisze DELETE (a nie tylko z menu kontekstowego).

Jak prosto i szybko wyłączyć podkolorywanie na Sprites?

Ostatnio edytowany przez pajero (2010-12-26 10:40:39)

Post's attachments

Paj001.lev 193 b, liczba pobrań: 2 (od 2010-12-26) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.

5

Odp: Pang - edytor leveli

wyłączyć podkolorywanie na Sprites?

wybrać mode inne niż PMG

teraz aby kule poruszały się prawo/lewo trzeba nadać im parametr, klikasz na kule lewym klawiszem myszki, albo zaznaczasz obszar (metoda ta sama jak w eksploratorze Windows), trzymaj klawisz myszki i przeciągaj nad obszarem, puść, teraz prawym klawiszem myszki wywołasz PopupMenu, wybierz "Parameter", wpisz "1" jeśli ruch w prawo, wpisz "255" (-1) jeśli ruch w lewo

wartość domyślna "0" powoduje że kula skacze tylko góra/dół

murki mogą być "twarde" i "miękkie", domyślnie są "twarde", jeśli mają być "miękkie" czyli takie które harpun zbije, zaznacz murek i w sposób wcześniej opisany dla kul, zmień "Group ID" na wartość >=128, np. "128"

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

6

Odp: Pang - edytor leveli

O kulach czytałem.

Murki to jestem w trakcie testowania....

Do testów ścian (murki,schody) chciałem nie dawać kul (bo przeszkadzają).
Ale nie można skompilować levelu do pliku.
Idzie to obejść (jakiś cheat nieśmiertelność?) ??

7

Odp: Pang - edytor leveli

A ile jest leveli w wersji C64? Konwersja nie mogłaby zawierać tych "oryginalnych"?

Ostatnio edytowany przez Jacques (2010-12-26 15:54:45)

8

Odp: Pang - edytor leveli

Jacques: konwersja na C-64 jest bardzo słaba. ja myślę i mam nadzieję, że Autorzy mierzą tutaj w konwersję z arcade albo Amigi (ST) lub ewentualnie chcą zaproponować własną interpretację Panga (choć osobiście wolałbym konwersję).

"Pamiętaj, że być dobrym obywatelem to znaczy nie mieć kłopotów, a nie będziesz ich miał jeżeli nie będziesz kłopotem dla innych."

9

Odp: Pang - edytor leveli

nie pomoge w edycji ale klikam w lubie to.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

10

Odp: Pang - edytor leveli

tebe napisał/a:

Choinkowy prezent :)
Możecie potestować działanie silnika gry(...)

Ale jak?
Tzn jak utworzony level "skompilowac" do postaci uruchamialnej na atari zeby przetestowac?

11

Odp: Pang - edytor leveli

wystarczy zapisac plansze, automatycznie zapisze sie tez *.xex

12

Odp: Pang - edytor leveli

nowa wersja edytora 3.6

- dodane nowe murki twarde bitmapowe OBJECT 25-31 (GROUP ID = 120..127)
- możliwość podania limitu czasu MINUTY:SEKUNDY (poprzednio tylko MINUTY)

p.s.
uaktualniona instrukcja w załączniku

Post's attachments

PANG_LEVEL_EDITOR.7z 281.91 kb, liczba pobrań: 10 (od 2011-04-18) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

13

Odp: Pang - edytor leveli

Na nowe levele został ogłoszony konkurs: http://atarionline.pl/v01/index.php?sub … ct=nowinki 
Jest też pierwszy level, który wykonało dziecko: http://atarionline.pl/v01/index.php?sub … ct=nowinki
Myślę, że warto przetestować, oraz pomóc w powstawaniu nowych plansz :)

oto koło :r przyp "pole 3,142857 * :r * :r przyp "l 2 * 3,142857 * :r przyp "i l / 360 powtórz 360 [np :i lw 1] już

14

Odp: Pang - edytor leveli

Pang 4.5, po poprawkach, wystawiony na http://madteam.atari8.info/index.php?prod=gry

zmiany w porównaniu do wersji zaprezentowanej na Silly Venture 2016:

- tryb PANIC na początku charakteryzuje się większą liczbą bonusów (serduszko, tarcza), potem jest tych bonusów coraz mniej
- po przejściu 9 poziomu trybu PANIC zobaczymy ekran z gratulacjami
- dodany datamatrix, można zapisywać wyniki high_score na stronie XXL-a
- możliwość podejrzenia najlepszych wyników, klawisz HELP (potem trzeba wybrać TOUR, PANIC)
- obsługa ruchów joysticka "na ukos", teraz nie będzie blokowany ruch postaci
- możliwość wyłączenia muzyki podczas gry, to dla tych z NTSC
- gra sprawdzona pod Rapidusem, wszystko działa oprócz tytułowego obrazka, gdzie wykorzystane są zmiany rastra
- różne inne poprawki zauważonych błędów, testował do oporu TDC :)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

15

Odp: Pang - edytor leveli

lista najlepszych:
http://atari.pl/hsc/hsc.php?i=1.102

userbaner, gdyby ktos chcial umiescic sobie w stopce (przykladowo moj)
http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.102



i PANIC mode:

http://atari.pl/hsc/hsc.php?i=1.103

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.103

Ostatnio edytowany przez xxl (2016-12-16 08:30:24)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Odp: Pang - edytor leveli

Ten font jest biedny. Zmieńcie na coś estetycznego.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

17

Odp: Pang - edytor leveli

Odwolujesz sie do gustu dlatego rozsadniej bedzie jak dasz przyklad takiej estetycznej czcionki. Komisja oceni.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

18

Odp: Pang - edytor leveli

http://members.bitstream.net/marksim/atarimac/xsmooth.gif

Odp: Pang - edytor leveli

O, BartoszP dał ładną i pasującą tematycznie.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

20

Odp: Pang - edytor leveli

podmienilem czcionke dla nazwy gracza na userbar :-) juz nei bedzie narzekania :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.