Temat: jak wyłączyć muzykę w RMT ale zostawić efekty
jak w temacie
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jak w temacie
Odgrywać pustą ścieżkę, czy jakoś tak :)
Jak larek prawi - najprościej jest zrobić subsong który jest pętlącym się pustym patternem i wyłączenie muzyki to po prostu przełączenie się na niego.
w Pang oddzielnie można ustawić głośność msx / sfx
Muzyka musi być wyłączona bo nie ma już czasu w ramce na nią. Dzięki za info, poradziłem sobie tworząc pusty song z jedną nutą nieistniejącego instrumentu.
Ostatnio edytowany przez gorgh (2017-07-19 20:36:39)
zrób opcję na turbo, to się zmieści w ramce. Np. gra NG z Wapniaka ma taki fjuczer.
Spoko, w PALa się wszystko mieści. To w NTSC Brakuje czasu.
(...) Dzięki za info, poradziłem sobie tworząc pusty song z jedną nutą nieistniejącego instrumentu.
Ten song może być zupełnie pusty, wtedy nic Ci nie będzie wyciszać FX-ów.
To nie CMC, co sobie z niczego "plumknie". ;)
mam jeszcze taki problem, że mam muzyki w 2 różnych prędkościach, flaga FEAT_CONSTANTSPEED jest w jednej ustawiona na 0 a w innej na 4, można to jakoś obejść? zaznaczę, że druga muzyczka, szybsza nie odgrywa się poprawnie
Ostatnio edytowany przez gorgh (2017-07-25 12:17:51)
a,juz naprawilem, ustawilem flage na sztywno na 0 i dziala, sory za zamieszanie
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.067 sekund, wykonano 11 zapytań ]