Temat: CC65 i dźwięk - jak?

Napisałem sobie prosto wyglądający efekt w C (cc65). Chciałbym dodać do tego jakieś proste odgłosy (żadnej muzyki, jakieś proste dźwięki mnie interesują). Ale nie wiem jak. Czy cc65 ma w ogóle funkcje pozwalające na spowodowanie, że Atari wyda z siebie jakiś dźwięk? Na poziomie biblioteki C? Ewentualnie może namiar na jakieś kody dające możliwości analogiczne do Basicowego SOUND?

Pamięć studenta ma charakter kwantowy - student wie wszystko, ale jednocześnie nic nie pamięta.
- Kilka(naście?) pudełek z klawiszami i światełkami. I jeden Vectrex, żeby nimi wszystkimi rządzić.

2

Odp: CC65 i dźwięk - jak?

Poke-ami zrobisz, DeRFe Atari lub Atari Basic Miguta chyba miał wartości. A w samym C to nie wiem...

Sikor umarł...

3

Odp: CC65 i dźwięk - jak?

Czyli trzeba sobie samemu bibliotekę napisać... No cóż, jak trzeba to się zrobi.

[Edit]
Okazało się to być dość proste - za pomocą struktury POKEY_WRITE można całkiem dobrze operować. Trochę bitowych operacji tylko potrzeba przy manewrowaniu np. głośnością.

Ostatnio edytowany przez perinoid (2019-08-28 09:16:49)

Pamięć studenta ma charakter kwantowy - student wie wszystko, ale jednocześnie nic nie pamięta.
- Kilka(naście?) pudełek z klawiszami i światełkami. I jeden Vectrex, żeby nimi wszystkimi rządzić.