Odp: GTIA TRITONE contest
Dobrze napisane - jakoś
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Mountain, czyli obrób sobie film na Atari z 68030 Edytor video dla dużego Atari
Materiał z Giełdy Komputerowej w lubelskim Staszicu Giełda odbywała się w Lublinie w Liceum im. Stanisława Staszica.
Adam Dyba - Orko Rozmowa z autorem m.in. Syf-On Demo, The MTV Demo, a także programu Master SAM.
Wywiad z Krzysztofem Kobusem (K.K. / WFMH ^ Quartet) Zapraszamy do przeczytania wywiadu z Krzysztofem Kobusem, ówcześnie znanym jako K.K./WFMH^Quartet
Lotus Esprit Turbo Challenge dla STe Została opublikowana pierwsza oficjalna wersja 1.0.
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Z tego co pamiętam, to SDX też się wysypał na Octopus. Gra musiała być uruchomiona bez Sparty.
Wiecie ale ekhm... Bardzo duża część gier nie pójdzie pod ŻADNYM dosem Bo prostu za mało jest na to pamięci - to właśnie dlatego powstały loadery. Natomiast szansa na to że coś nie pójdzie pod Spartą jest akurat znacznie mniejsza niż pod każdym innym dosem.
Pisząc SDX miałem na myśli również loadery zwiazane z SDX. Octopus zajmuje RAM powyżej $2000, więc to nie ten problem.
ostatni dzien glosowania...
w miedzyczasie: http://atari.pl/raisin.mp3
Ostatnio edytowany przez xxl (2014-03-09 11:05:51)
xxl, a znalazłby się source twojego portu Tritona? bo może dałoby się troszki przerobić żeby mógł ładować większe moduły
wlasnie chodzi o to zeby wykorzystac te dostepna pamiec w dopalkach
bo nie sprawdzalem jeszcze, ale zakladam ze Twoj Tritone uzywa tylko podstawowych 64kb
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 5.152 sekund, wykonano 19 zapytań ]