Odp: GTIA TRITONE contest
Dobrze napisane - jakoś :P
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
SV2022SE - program imprezy Już można się dowiedzieć o wszystkich atrakcjach, które czekają odwiedzających!
EmuTOS 1.2 - już dostępny Nowa wersja otwartoźródłowego systemu kompatybilnego z Atari TOS.
ABBUC Software contest 2022 Kto weźmie udział w tegorocznym konkursie?
Nowa invitka na SV2022SE Silly Venture 2022 SE (edycja letnia) już za tydzień!
TURGEN 9.0.5 Kolejna wersja multiplatformowego narzędzia do zarządzania, konwersji i tworzenia taśm.
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Z tego co pamiętam, to SDX też się wysypał na Octopus. Gra musiała być uruchomiona bez Sparty.
Wiecie ale ekhm... Bardzo duża część gier nie pójdzie pod ŻADNYM dosem :) Bo prostu za mało jest na to pamięci - to właśnie dlatego powstały loadery. Natomiast szansa na to że coś nie pójdzie pod Spartą jest akurat znacznie mniejsza niż pod każdym innym dosem.
Pisząc SDX miałem na myśli również loadery zwiazane z SDX. Octopus zajmuje RAM powyżej $2000, więc to nie ten problem.
ostatni dzien glosowania...
w miedzyczasie: http://atari.pl/raisin.mp3
Ostatnio edytowany przez xxl (2014-03-09 11:05:51)
xxl, a znalazłby się source twojego portu Tritona? bo może dałoby się troszki przerobić żeby mógł ładować większe moduły
wlasnie chodzi o to zeby wykorzystac te dostepna pamiec w dopalkach
bo nie sprawdzalem jeszcze, ale zakladam ze Twoj Tritone uzywa tylko podstawowych 64kb
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.070 sekund, wykonano 19 zapytań ]