1

Temat: ULTIMATE cart i ACTION!

Pytanie mam do właścicieli Ultimete cart, lub do posiadaczy naszego rodzimego klona. Czy komukolwiek z Was udało się odpalić ACTION! i odpalić jakikolwiek program w nim napisany?

U mnie wszystko niby działa, ale po kompilacji przy próbie uruchomienia programu otrzymuję zwis prosty, męski.

Chyba, że coś źle robię, ale jak rozumiem to:

ctrl+sh+R -> odczyt źródła

ctrl+sh+M -> monitor, a tu:
     C - kompilacja
     R - uruchom program.

Tak to ma być?

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Chwilowo kontakt wyłącznie gołębiem pocztowym, oraz snailem. STAMPS BACK!!11 Mail przez forum nie działa, bo nie idzie tego zmienić w profilu.

2

Odp: ULTIMATE cart i ACTION!

Najpierw kompilacja, potem uruchomienie - nie pamiętam, czy potrzebny odczyt z dysku. Uderz do Kuby Husaka wink

Sikor umarł...

3

Odp: ULTIMATE cart i ACTION!

I/O z dyskiem mam, no i wiem, że najpierw kompilacja smile

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Chwilowo kontakt wyłącznie gołębiem pocztowym, oraz snailem. STAMPS BACK!!11 Mail przez forum nie działa, bo nie idzie tego zmienić w profilu.

4

Odp: ULTIMATE cart i ACTION!

TDC jest ekspertem w tej materii, na ACTION zjadł zęby smile

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

5

Odp: ULTIMATE cart i ACTION!

I tablicę symboli... big_smile Kuba Husak - już pisałem. Speed Maza jest w Action!, o ile dobrze kojarzę.

Sikor umarł...

6

Odp: ULTIMATE cart i ACTION!

tebe napisał/a:

na ACTION zjadł zęby

nie wiedziałem, ze z powodu ACTION! nosi protezę.... Czyli TBXL jest bezpieczniejszy w użyciu wink

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Chwilowo kontakt wyłącznie gołębiem pocztowym, oraz snailem. STAMPS BACK!!11 Mail przez forum nie działa, bo nie idzie tego zmienić w profilu.

7

Odp: ULTIMATE cart i ACTION!

Pin, jak podeślesz .atr z kodem, albo jeżeli jest na tyle krótki, wkleisz tutaj, to mogę odpalić dla porównania na oryginalnym carcie Action! oraz z Ultimate (polskim, od brian-82) i na Uno-Cart.
Dodaj też .bin/.rom carta Action! do wrzucenia na Ultimate.

----====   dołącz do www.worldcommunitygrid.org   ===---

<-- Moja skrzynka "PW" jest pełna i nie mam czego usunąć. Chcesz się skontaktować, kliknij "E-mail". Dzięki.

8

Odp: ULTIMATE cart i ACTION!

Pin, a ten sam kod w wersji dyskietkowej Action! z atariwiki kompiluje się i uruchamia?

/|\ 400 - 800 Incognito+Supercard - 600XL 64k - 800XL - 1088XEL CF3 - XE GS Ultimate VBXE - SIO2SD - SIDE2 - CA2001 - 1050 - XF551 clone by Zaxon /|\ STE 4MB Ultrasatan /|\ 7800 /|\ PORTFOLIO

9

Odp: ULTIMATE cart i ACTION!

dziś tego nie sprawdzę, bo rozkopałem dwie Atarki i jedna robi za serwer, a druga działa jak chce, lub nie działa jak chce smile

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Chwilowo kontakt wyłącznie gołębiem pocztowym, oraz snailem. STAMPS BACK!!11 Mail przez forum nie działa, bo nie idzie tego zmienić w profilu.

10

Odp: ULTIMATE cart i ACTION!

To prawie jak kompilowanie w Action! potrzebujesz do kompilacji albo dyskietki Runtime (przy czym tam bodajże jest plik sys.act) albo samego pliku runtime.act (alternatywna biblioteka - problem w tym, że krąży kilka wersji).

https://atariwiki.org/wiki/Wiki.jsp?pag … n-Runtimes

Używam tej Jeff'a.

/|\ 400 - 800 Incognito+Supercard - 600XL 64k - 800XL - 1088XEL CF3 - XE GS Ultimate VBXE - SIO2SD - SIDE2 - CA2001 - 1050 - XF551 clone by Zaxon /|\ STE 4MB Ultrasatan /|\ 7800 /|\ PORTFOLIO