101

Odp: True Interlaced Mode Graphics

A z tym czymś to ewentualnie będzie współpracować? Czy są całkiem niezależne?
http://atariage.com/forums/topic/246613 … ming-soon/

102

Odp: True Interlaced Mode Graphics

Bez problemu.

Ceterum censeo Unionem Europaeam delendam esse.

103

Odp: True Interlaced Mode Graphics

Tak tylko nieśmiało chciałem zapytać, jak tam postępy w sprawie? wink

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

104

Odp: True Interlaced Mode Graphics

Sprawa chwilowo stanęła w miejscu, ze względu na brak podzielności uwagi. big_smile
Mam nadzieję, że jeszcze trochę wytrzymasz?

Ceterum censeo Unionem Europaeam delendam esse.

105

Odp: True Interlaced Mode Graphics

Chętny na 1 szt.

106

Odp: True Interlaced Mode Graphics

@Simius, jak wiadomo pośpiech jest wskazany przy łapaniu pcheł. Spokojnie więc wink

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

107

Odp: True Interlaced Mode Graphics

Zrobiłem płytkę z syntezą PLL i oscylatorem PAL, do wmontowania w miejsce oryginalnego oscylatora 14.18MHz i dokleiłem ją do innych płytek prototypowych. Za jakieś dwa-trzy tygodnie powinny do mnie dotrzeć.

Ceterum censeo Unionem Europaeam delendam esse.

108

Odp: True Interlaced Mode Graphics

ha - czyli nie będzie to kanapka pod jakiś układ. Uffff - bo już myślałem że z xegs'a będzie trzeba wyciągnąć wszystko big_smile

potwierdzam - 2 sztuki potrzebne. XEGS, oraz 130XE płyta na 4-bit ram

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

109

Odp: True Interlaced Mode Graphics

To będzie coś takiego. Ma toto trzy tryby pracy: standardowy, z synchronicznymi sygnałami zegara (14.1876) i podnośnej PAL i dwa asynchroniczne (14.25MHz i 14,2272MHz). Podnośna PAL zestrojona na +/-10ppm. Mikser powinien łapać bez problemów.

Post's attachments

IMG_0101.JPG 483.67 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
Ceterum censeo Unionem Europaeam delendam esse.

110

Odp: True Interlaced Mode Graphics

Jaki koszt tego maleństwa?

.: miejsce na twoją reklamę :.

111

Odp: True Interlaced Mode Graphics

Simius - wpadnij na Wapniaka, koniecznie wink

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

112

Odp: True Interlaced Mode Graphics

Od wczoraj walka z prototypem założonym do tego kombajnu, co na Wapniaku za kompomaszyne robił. Są na razie pewne kłopociki wink- Simius, zastanawiam się czy nie przełożyć tego wynalazku do stockowej Atarki i tam nie sprawdzić na "golasie". Jeśli efekt będzie taki jak dziś rozmawialiśmy to trzeba będzie szukać przyczyny gdzieś indziej..

Testy robiłem ze zworką i bez. Efekt taki sam. Dodatkowo w zestawie z Rapidusem mam już obowiązkową wycieczkę do testu pamięci w self test, co dziwne - wszystko jednak wychodzi na zielono (wraz z ext 64k). Zagadka wink

Poza mixerem na zwykłym TV obraz wygląda tak samo, jak na videomixerze, dodatkowo na vbxe wyskakują w pionie krzaczki wyglądające jak losowe dane na jednym sprajcie.

Szukam jeszcze, czy czegoś nie spieprzyłem ... ale sprawdzałem to ze 100 razy. Oczywiście nie znaczy to, że nie popełniłem jakiegoś banalnego błędu wink

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

113

Odp: True Interlaced Mode Graphics

odgrzewam kotleta.

Przełożyłem TIMG'a do 130XE (+'816) i aktualnie sprawdziłem co się dzieje po s-video wrzuconym do taniego konwertera kompozyt / s_video / rgb ->hdmi. No i wyszło, że o ile wcześniej o s_video można było zapomnieć tak teraz - konwerter rozpoznaje źródło perfekcyjnie!

Następny TIMG zamówiony smile

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

114

Odp: True Interlaced Mode Graphics

A którego dokładnie konwertera, jeśli możesz zdradzić?

115

Odp: True Interlaced Mode Graphics

http://www.pinokio.pigwa.net/konwerter.jpg

ten.

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

116

Odp: True Interlaced Mode Graphics

Ok. Podejście numer dwa. Jest problem smile

Otóż postanowiłem założyć TIMG'a do maszyny z VBXE 2.1 i po złożeniu całości wyszło, że w std trybie gr.0 sieje zakłóceniami po znakach (tak, jak by zmieniał tryb gfx z basicowego 0 na jakiś kolorowy i odwrotnie), overlay vbxe wyświetla bzdury wyglądające jak basicowy graphics 2. Mowa tu o wyjściu RGB z vbxe. W tym samym czasie na std gnieździe monitorowym mam obraz bez koloru, który dodatkowo co chwilę traci synchronizację i znika.

Podmieniłem timga na innego i jedyne co się zmieniło to to, że teraz nie mam obrazu nigdzie. Wyglada jak by komp nie generował w ogóle PAL.

Teraz zastanawiam się co robić, czy wrócić do zwykłego kwarcu, czy próbować coś tutaj zdziałać.

Ogólnie oprócz mnie i Simiusa, to ktoś z Was to ma? .. a jeśli tak, to czy w konfigu z VBXE.

Generalnie VBXE jest teraz podłączone pod nowy generator (czyli część Timga) do złącza J6 (VBXE)

Jakieś pomysły?

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

117

Odp: True Interlaced Mode Graphics

ok - wróciłem do poprzedniej "konfiguracji" i na szczęście nie zabiłem tego komputera smile

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info