Niedawno ukazała się poprawiona wersja Lotusa Esprit dla STe https://www.youtube.com/watch?v=hTRCUrysaRA
Gra do pobrania http://www.atarimania.com/game-atari-st … 37660.html
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Nadchodzi Rogul na Atari ST/STE Konwersja znakomitego Fantasy-Hack'n Slash-Roguelike Rogul z małego Atari na platformy ST/STE
Gearlynx z aktualizacją do 0.0.9 Wieloplatformowy emulator konsoli Atari Lynx, Gearlynx, doczekał się nowej wersji 0.0.9.
Invitka na Silly Venture 2025WE Na odbywającym się w Berlinie party Deadline 2025 została zaprezentowana invitka na zimową edycję Silly Venture 2025WE
Test7800 0.7.0 Najnowsza wersja emulatora Test7800 wprowadza obsługę kontrolerów i ułatwia wczytywanie plików ROM.
Fujisan v1.0.5 Nowa wersja nowoczesnego frontendu dla emulatora Atari800.
atari.area forum » Software, Gry - 16/32bit » Lotus Esprit Turbo Challenge wersja dla STe
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Niedawno ukazała się poprawiona wersja Lotusa Esprit dla STe https://www.youtube.com/watch?v=hTRCUrysaRA
Gra do pobrania http://www.atarimania.com/game-atari-st … 37660.html
byłem pierwszy :)
http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic … 17#p277317
http://www.atari.org.pl/informacje/lotu … a-ste/2153
Fajne w tym jest to że jest to dopiero początek modyfikacji, oraz to że każdy może coś dorzucić od siebie.
Ja to cały czas wnioskuję o moduła. Chociaż na start albo dla maszyn 16Mhz. Niestety moje wypowiedzi, admin wrzuca po akceptacji, więc lądują jako dawno już nieaktualne :/
#Cyprian: może jakaś zaorganizowana akcja? UKO chyba coś sie wypowiadał w temacie, że obecnie moduły zabierają do 4% procka. Wymóg 2mb ramu dla gry w tej wersji na STE.
Dopytałem TUTAJ o dwie sprawy (CRX27):
- wykorzystanie blittera w maszynach nie-STE, czyli Mega ST z fabrycznym lub dołożonym, ewentualnie zwykłym ST po modyfikacji.
- kwestię wersji z modułami jak na Amidze.
1) The game already supports ST/Mega ST with Blitter. The only differences are that the DMA sound effects will not be present, the sky gradient will feature less colours and the road/ground colours will be a little less refined;
2) Possibly, but not on the 8MHz STE. It could conceivably be done on 16MHz Mega STE or Falcon. It's something we may look into in future.
Obie odpowiedzi wydają się dość satysfakcjonujące, wersja z modułami na co najmniej 16 MHz jest niewykluczona :)
@Hospes na Atari-Forum trzy pierwsze posty są moderowane
Chicane ciągnie ten projekt niemalże sam więc jest trochę zawalony.
Najszybciej było by samemu dodać obsługę MODów
Szybkość działania gry jest super, szkoda że można odtwarzać muzyki takiej jakości jak na amidze.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 16/32bit » Lotus Esprit Turbo Challenge wersja dla STe
Wygenerowano w 0.029 sekund, wykonano 55 zapytań