Niedawno ukazała się poprawiona wersja Lotusa Esprit dla STe https://www.youtube.com/watch?v=hTRCUrysaRA
Gra do pobrania http://www.atarimania.com/game-atari-st … 37660.html
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
X. Basque Tournament of Atari 2600 Euskal Retro Association podsumowuje 10. edycję Baskijskiego Turnieju Atari 2600.
Gearlynx 0.0.10 Emulator konsoli Atari Lynx w nowej wersji 0.0.10. Sprawdź listę zmian, w tym wsparcie dla stereo!
HDDRIVER 12.73 Najnowsza wersja sterownika dysków HDDRIVER 12.73 z ulepszeniami i poprawkami.
ABBUC SWC 2025: wszystkie linki do gier Zebraliśmy wszystkie dostępne linki do gier z konkursu ABBUC Software Contest 2025! Zagraj i oceń.
RastaConverter Beta 20 RastaConverter, popularny konwerter grafiki dla Atari, otrzymał aktualizację Beta 20 z nowymi opcjami linii komend i poprawkami.
atari.area forum » Software, Gry - 16/32bit » Lotus Esprit Turbo Challenge wersja dla STe
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Niedawno ukazała się poprawiona wersja Lotusa Esprit dla STe https://www.youtube.com/watch?v=hTRCUrysaRA
Gra do pobrania http://www.atarimania.com/game-atari-st … 37660.html
byłem pierwszy :)
http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic … 17#p277317
http://www.atari.org.pl/informacje/lotu … a-ste/2153
Fajne w tym jest to że jest to dopiero początek modyfikacji, oraz to że każdy może coś dorzucić od siebie.
Ja to cały czas wnioskuję o moduła. Chociaż na start albo dla maszyn 16Mhz. Niestety moje wypowiedzi, admin wrzuca po akceptacji, więc lądują jako dawno już nieaktualne :/
#Cyprian: może jakaś zaorganizowana akcja? UKO chyba coś sie wypowiadał w temacie, że obecnie moduły zabierają do 4% procka. Wymóg 2mb ramu dla gry w tej wersji na STE.
Dopytałem TUTAJ o dwie sprawy (CRX27):
- wykorzystanie blittera w maszynach nie-STE, czyli Mega ST z fabrycznym lub dołożonym, ewentualnie zwykłym ST po modyfikacji.
- kwestię wersji z modułami jak na Amidze.
1) The game already supports ST/Mega ST with Blitter. The only differences are that the DMA sound effects will not be present, the sky gradient will feature less colours and the road/ground colours will be a little less refined;
2) Possibly, but not on the 8MHz STE. It could conceivably be done on 16MHz Mega STE or Falcon. It's something we may look into in future.
Obie odpowiedzi wydają się dość satysfakcjonujące, wersja z modułami na co najmniej 16 MHz jest niewykluczona :)
@Hospes na Atari-Forum trzy pierwsze posty są moderowane
Chicane ciągnie ten projekt niemalże sam więc jest trochę zawalony.
Najszybciej było by samemu dodać obsługę MODów
Szybkość działania gry jest super, szkoda że można odtwarzać muzyki takiej jakości jak na amidze.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 16/32bit » Lotus Esprit Turbo Challenge wersja dla STe
Wygenerowano w 0.015 sekund, wykonano 54 zapytań