Temat: Feud ???
Mam problem z rzuceniem czaru niby zamieszałem w kotle ale efektu brak. Czy ktoś ukończył tą gre ? Pomocy !!!
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
BigPEmu 1.12 Richard Whitehouse wydał BigPEmu 1.12
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Mam problem z rzuceniem czaru niby zamieszałem w kotle ale efektu brak. Czy ktoś ukończył tą gre ? Pomocy !!!
Oczywiście, że nie ukończyłem - bo w nią nigdy nie grałem, pewnie wiedzą inni, a :( ja tylko witam Cię na forum
o nastepny atarowiec z Poznania :)
Nie gralem, ale tutaj znalazlem opisik i mapke:
http://www.idn.org.pl/users/lesz/legend/feud.html
powodzenia,
eru
Mapa jest też tutaj: http://mapy.atari8.info/
Ukonczylem.
Szczerze mowiac jest dosc latwa, czar rzucasz wciskajac fire, dajac joya w gore i puszczajac fire.
czary to:
Lightning-blyskawica z nieba razaca nieprzyjaciela
Fireball-kula ognia rzucana w nieprzyjaciela
Heal-uleczanie czesci odniesionych ran
Invisible-niewidzialnosc, szczerze mowiac wiecej zawadza niz pomaga
przeciwnik i tak cie widzi, zawsze
Doppleganger-iluzja, tworzy iluzje szamana na pobliskim wiesniaku dzieki
czemu przeciwnik moze zaczac strzelac w niego fireballkami zamiast w
szamana (i piorunami)
Freeze-unieruchamia przeciwnika na chwile
Swift-szybkie bieganie, przez chwile
Zombie-zamienia pobliskiego wiesniaka w zombie, ktorym mozna
sterowac,jezeli dotknie on przeciwnika to zabiera mu zycie
Sprites-duchy odbierajace zycie przeciwnikowi
Protect-chwilowa niesmiertelnosc
Teleport-teleportacja do garnka
Jak grac:
1)Trzeba tak wybierac droge zeby jak najwiecej kwiatkow wyzbierac w jak najkrotszym czasie.
2)Jak najszybciej zebrac i aktywowac czar Teleport, skruci to bardzo czas zbierania innych ziol.
3)Na srodku planszy jest ogrodek z duza iloscia ziol, ale jest strzerzony przez jakiegos zielarza i do tego nie dzial tam czar teleport, proponuje przed wejsciem tam zebrac czar Swift, na samym dole ogrodka mozna tez uzywac czaru Teleport zeby mu uciec.
4)Czary Doppleganger i Zombie dzialaja tylko wtedy, kiedy na planszy widzisz wiesniaka (tylko ze tego z widlami a nie tego ktory chodzi glowna droga).
5)Czary nie dzialaja na zielarza strzegacego ogrodka.
6)Nie mozna jednoczesnie kozystac z czaru Sprites i Lightning lub Fireball.
7)Przeciwnika mozna pokonac nawet jednym czarem, Zombie, jest tak glopi ze jak zombie mu stanie na drodze to on bedzie i tak na niego szedl.
8)Najlepszym sposobem na pokonanie przeciwnika to zaczaic sie na niego w poblizu jego domku a gdy sie pojawi uzyc czaru Freeze, ale tak zeby byl mniej wiecej na srodku planszy i puscic mu czary FireBall,Lightning i Sprites.
9)Uwaga, z jednego czaru mozna kozystac okreslona ilosc razy
(od 2 do 4), po wyczerpaniu sie czaru trzeba od nowa zbierac ziola
10)Wyjatkiem od zasady numer 9 jest czar Teleport, gdy go juz raz zaktywujesz nie musisz sie juz o niego martwic az do nastepnej gry.
Co z Poznania .... Odezwij sie PIAST fo me: pajero_pn@poczta.onet.pl
Dzięki !!! Ukończyłem !!!!
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.065 sekund, wykonano 15 zapytań ]