Odp: Unreal 3D x 2
Wysłałem Ci pw z kawałkami kodu oraz pewnymi koncepcjami.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Wysłałem Ci pw z kawałkami kodu oraz pewnymi koncepcjami.
Nie wiem pod jakim kątem piszesz swój engine , ja chciałbym zrobić jakieś małe demo na moim a nie nadaje się to zbytnio do zrobienia gry , za to chętnie mogę pomóc w czymś w co można by było pograć ;)
Wiec jakbyś potrzebował żeby coś zoptymalizować itp to daj znać
Ostatnio edytowany przez swiety (2022-02-22 12:36:11)
Kołysanie się imo do wywalenia. Albo poprawienia - subpixel precision.
Dalej proponuje dodać korekcję tzw. efektu rybiego oka - złej perspektywy, widać to na tym screenie:
https://i.imgur.com/Rtmtuvn.png
To jak pamiętam z pisania swojego silnika będzie jeden lookup z tabelki po rzuceniu promienia.
mi się kołysanie akurat podoba
Plus 1 za kołysaniem. Zajebiste wrażenie, że faktycznie chodzimy, a nie że kamera jedzie czy tam płynie po pomieszczeniach. Dla mnie super efekt.
ja pinkole...
zrodla w C, moze ktorys z magiow C przekompiluje na Atari?
https://github.com/Kweepa/vicdoom
sprity, sciany pod dowolnym katem ...
@XXL. Been attempting to contacting you privately. Respond here, or on my Facebook Group. Atari 6502 Game Development.
wygląda że się da to wyświetlić , na razie zrzut pamięci z emulatora VIC20 i uruchomionej gry.
Teraz zaalokowałem pamięć z vic 20 na atari i spróbuję bez wykrzaczenia skoczyć w miejsce gdzie monitor vic20 zatrzymał kod z zapamietanym stanem rejestrów.
Update wkrótce czy się udało - bo kod też skacze do kernela VIC20 ....
Nieźle to wygląda.
Przede wszystkim mi się podoba, że to jest wszystko mega czytelne. W większości prób robienia współcześnie gier 3d na Atari, występuje problem taki, że albo wszystko jest zbyt płaskie i zatraca się uczucie 3d, albo jest problem z poprawnością perspektywy, albo po zwiększeniu szczegółów i dołożeniu tekstur wszystko robi się nieczytelne i nic nie widać.
XXL widzę że engine już całkiem fajnie chodzi.
Ja podjąłem rękawicę i odpaliłem tego VICDOOMA na Atari , na razie to wersja mocno prebeta , tylko w celu testowym - zrzut pamięci z VIC20 , dołożona display lista, zmodyfikowane skoki oraz zrzut rejestrów i skok do zamrożonego ramu.
XXL dzięki ale żeby to działało to jeszcze długa droga , w każdym razie da się zrobić port czegoś ala DOOM, mam nadzieję że dzięki temu będzie można ulepszyć silnik 3d napisany pod Atari ;)
Brawo wy, maluch to chyba jedna pozostałą platforma na której nie ma dooma jeszcze ;)
w każdym razie da się zrobić port czegoś ala DOOM
No ale przecież jest port "czegoś a la doom" - "Final Assault" czy jakoś tak to się nazywa...
No ale przecież jest port "czegoś a la doom" - "Final Assault" czy jakoś tak to się nazywa...
Tylko że ta gra to port raycastrera z uproszczonym texturowaniem itp , tutaj jest część silnika dooma skompilowana pod 6502 i częściowo przepisana w asmie.
Porównywanie tych 2 technologi to jak porównanie Atari XE do Atari ST - doom to inna liga - ściany pod różnymi kątami , duża ilość spritów itp.
Na razie chciałbym sprawdzić na ile da się to odpalić na Atari oraz jak to będzie działało - czy jest sens próbować coś przy tym grzebać. W zasadzie mając silnik XXL, mój nowy silnik do dema napisany na bazie silnika dema Maze oraz VicDooma , który ma ogarniętą najgorszą część enginu - czyli jest grywalny - ogarnia logikę potworów, gracza, kolizje itp można spróbować połączyć siły i zrobić coś naprawdę sensownego ;)
Ostatnio edytowany przez swiety (2022-03-08 08:17:50)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.093 sekund, wykonano 15 zapytań ]