1

Temat: Boulder Dash Treasure Pleasure

Nawet na blaszaku chciałoby sie czasem pograc w coś fajnego,miodnego i nie będącego na 2 płytach DVD itp.A jak do tego jeszcze ma dawny klimacik,to po prostu trzeba wykorzystać szanse :)

strona domowa: http://www.flyordie.com/bdtp/

pełniutka wersja: http://ezshare.de/files-en/101566/21/Tr … easure.zip

(nie sciągać mass downloaderami,rozpakować zipa,w środku jest dziwny plik
który przemieniamy na rara i wszystko jasne...)

gep/lamers^dial

2

Odp: Boulder Dash Treasure Pleasure

First Star Software znow sie postaralo ... IMO jeden z nielicznych Boulderdashow ktore trzymaja klime.

Podoba mi sie pomysl na zastosowanie pajeczyn itp. zastepujacych "dirt"

3

Odp: Boulder Dash Treasure Pleasure

a sa jakies takie bardziej "nasze" ?  :D

4

Odp: Boulder Dash Treasure Pleasure

ładniutka ta gierka :)

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

5

Odp: Boulder Dash Treasure Pleasure

Calkiem fajna lecz troche przekombinowana.

ślamk!

6

Odp: Boulder Dash Treasure Pleasure

starego BD na 8 bitach nie pobije, ale przyjemna gierca...

PIWA BYM SIĘ NAPIŁ...

7

Odp: Boulder Dash Treasure Pleasure

nikt nie widzial tego 8kb boulder dasha dla pc, napisanego przez foxa ? :)

8

Odp: Boulder Dash Treasure Pleasure

http://gdansk-orunia.eu.org/atari/bdash/

"wszystko się kiedyś kończy......."

9

Odp: Boulder Dash Treasure Pleasure

BD Fox'a róólo :D, ten wynalazek na PC zaraz oblokam - now downloading - please wait...

[ Dodano: Pon Lis 29, 2004 1:01 ]
całkiem całkiem. Ja przyczepiłbym się tylko do kamieni - chyba zrobili je ze styropianu, bo spadają jakby 5 deko ważyły  :lol:

FAQ: Cegła waży kilogram i pół cegły. Ile ważą dwie cegły ? :D

JIL 4EVER!

10

Odp: Boulder Dash Treasure Pleasure

Akurat szybkość spadania nie zależy od masy, tylko od "przyspieszenie ziemskiego" czyli wartości G. :twisted:

Mnie rozbroiły w wersji Foksa wymagania jak na czasy kiedy to tworzył: min. 386 i szybka karta graficzna. :lol: Faktycznie jak to odpalałem kilka lat temu na ówcześnie szybkim procku, ale jakieś zwykłej grafice, to gierka się cięła. :rolleyes:

[ Dodano: 29.11.2004 11:21:26 ]
A tak się ma +1 do statsów na AA i Mistrza offtopicu. :mrgreen:

Zawsze mam rację, tylko nikt mnie nie słucha.

11

Odp: Boulder Dash Treasure Pleasure

Szybkość spadania zależy od przyspieszenia ziemskiego ORAZ OD OPORU POWIETRZA  :lol:  A ten bardziej działa na obiekty lekkie niż na obiekty ciężkie o tej samej powierzchni, objętości.

KMK
? HEX$(6670358)

12

Odp: Boulder Dash Treasure Pleasure

Ale nie wiemy, w jakich warunkach toczy się gra? Może akcja dzieje się na planecie bez atmosfery?

[ Dodano: 29.11.2004 17:06:32 ]
A tak się ma -1 do upływu dni i wieczną młodość.  :mrgreen:

13

Odp: Boulder Dash Treasure Pleasure

Szybkość spadania zależy od przyspieszenia ziemskiego ORAZ OD OPORU POWIETRZA  :lol:  A ten bardziej działa na obiekty lekkie niż na obiekty ciężkie o tej samej powierzchni, objętości.

Tak, ale... :)
Opór powietrza wpływa pośrednio na szybkość spadania i jest bezpośrednio zależny od powierzchni trącej ciała materialnego i pośrednio od jego masy. Niby to samo, ale na odwrót. :twisted:

Zauważmy, że Rockford drąży tunel, do którego nie ma wlotu, przez który mogłaby się dostać się atmosfera. Czyli z każdym wydrążonym kawałkiem tunelu ciśnienie w jaskinni zmiejsza się, więc wpływ atmosfery na szybkość spadania kamieni staje się coraz słabszy. ;)

[ Dodano: 30.11.2004 00:26:50 ]
A tak się ma +1 do statsów na AA i Mistrza offtopicu. :mrgreen:

Zawsze mam rację, tylko nikt mnie nie słucha.

14

Odp: Boulder Dash Treasure Pleasure

Jeśli akcja gry toczy się na planecie bez atmosfery, to szybkość spadania kamieni tym mniej zależy od przyspieszenia ZIEMSKIEGO.

Rockford drąży tunel do którego nie ma wlotu, ale fakt, że wpływ atmosfery na spadanie kamieni NIE staje się coraz słabszy (co jest zauważalne gołym okiem), powinien stanowić ważną obserwację prowadzącą do konstatacji, że ciśnienie wewnątrz komnaty mimo akcji Rostworka się nie zmienia. Ergo, ściany komnaty są porowate i następuje tą drogą zrównoważenie ciśnienia wewnątrz i na zewnątrz komnaty tak, że powietrze wewnątrz nie ulega rozprężeniu.

KMK
? HEX$(6670358)

15

Odp: Boulder Dash Treasure Pleasure

Określenie "przyspieszenie ziemskie" używłem ze względu na jego popularność, ale miałem na myśli przyspieszenie grawitacyjne, które nie jest już pojęciem powszechnie znanym i rozumianym. Dokładniej rzecz ujmując przyspieszenie grawitacyjne zależy od siły grawitacji.

Nie wiem co ma chropowatość ścian do wyrównywania ciśnienia w komnacie. Poza tym tak gra w ogóle nie uwzględnia praw fizyki, bo kamienie spadają z tą samą prędkością wbrew przyspieszeniu grawitacyjnemu.

Drac030: a gołym okiem możesz zauważyć co najwyżej gołą babę, a nie dokonywać obserwacji zjawisk fizycznych. :mrgreen:

[ Dodano: 30.11.2004 14:09:07 ]
A tak się ma +1 do statsów na AA i Mistrza offtopicu. :mrgreen:

Zawsze mam rację, tylko nikt mnie nie słucha.

16

Odp: Boulder Dash Treasure Pleasure

Jeśli gołym okiem nie można dokonywac obserwacji zjawisk fizycznych, to skąd wiesz, że kamienie spadają "wbrew (?) przyspieszeniu grawitacyjnemu"?  8)

Poza tym chropowatość, to jednak nie to samo, co porowatość ;p

KMK
? HEX$(6670358)

17

Odp: Boulder Dash Treasure Pleasure

bo prosze  :lol: jaka polemikę mają Draco i Lizard. Mimo wszystko obstaje przy tym, że te kamienie są jaką tanią podróbką - chyba chcieli koszty produkcji zmniejszyć  :lol:

FAQ: Cegła waży kilogram i pół cegły. Ile ważą dwie cegły ? :D

JIL 4EVER!