1

Temat: PMG Multiplexer

http://www.atariage.com/forums/index.ph … 49359&

przyklad jest w formacie MADS, wykorzystuje struktury danych, tablice

wykorzystane sa dwa sprity Player0 i Player1 dwu-kolorowe, program po modyfikacji struktury SDLI i procedury MPLEX mozna rozbudowac do 2 spritow 4 kolorowych, jesli skorzystamy z rastra to kazdy nowy sprite bedzie mogl miec inny kolor

jesli bedziemy rozmnazac 4 sprity, mozemy uzyskac od 16-21 spritow dwu-kolorowych i powstanie z tego scroll jak w Joyride

mozna taki multiplexer wykorzystac np. do gry, sprawdzanie kolizji bedzie odbywalo sie poprzez test pozycji X,Y kazdego z 8-21 obiektow, oczywiscie pozycja X,Y wyznacza lewy gorny naroznik obiektu, my musimy sprawdzic kolizje w obrebie prostokata, kwadratu

p.s.
program dla PC zostanie rozbudowany o automatyczne generowanie plikow wynikowych dla Atari

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C