1

Temat: nie wytrzymam

;-)

tak sobie buszuje po sieci i widze:
http://atari.fandal.cz/detail.php?files_id=4841


mam propozycje nowego dzialu na forum, 'w produkcji' lub cos w ten desen, gdzie ludzie mogli by zglaszac postepy w pracy nad jakas gierka/programem albo sam fakt, ze cos bylo/jest robione, link, moze jakis skrinszot.

widzialem time pilot, yie ar kung fu, ik+, space harrier,

chcialebym to miec w jednym miejscu...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

2

Odp: nie wytrzymam

Dobry pomysł - lecz lepiej byłoby, gdyby autorzy powiadamiali o:

* Rozpoczęciu prac
* Zakończeniu prac

Po co puszczać 158745 wersji roboczych?? - Yie, IK+, Space H. - wszystkie te projekty mają już chyba po przynajmniej 2 lata. :) - poniekąd wszystkie z pewnością należą to wybitnie trafionych pomysłów - lecz brakuje finału.

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

3

Odp: nie wytrzymam

Na tej samej stronie jest też:
http://atari.fandal.cz/links.php
i tam jest sekcja "Stuff in development"

: 404. Stopka not found

4

Odp: nie wytrzymam

o wlasnie, o cos takiego chodzilo, ale zeby jeszcze mozna bylo skomentowac ;-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

5

Odp: nie wytrzymam

hmmm.....a może zamiast nie dokończonych beta wersji......zorganizować jakieś shearware wersje gier....powiedzmy zaufana osoba zbiera fundusze i za kolejne postępy w pracach nad grą wypłaca autorowi jakąś kasę....osoby, które wsparły projekt na bierząco otrzymują nowe wersje.....można by ustalić jakieś bardzo przejrzyste reguły....

Chyba jest to jedyne rozwiązanie jeżeli chcemy, żeby powstawała jakaś fajna giera raz na 3 miesiące.....Jakby w to włączyć wszystkich atarowców nie tylko z Polski to pewnie doczekalibyśmy się paru fajnych tytułów....

Nie pisze tu o sobie bo Yie Ar Kung-Fu dla kasy nie pisze:)

Chodziłoby tu właśnie o to, żeby zmotywować autorów i aby giery nie powstawały latami, ale powiedzmy w trzy miesiące....

6

Odp: nie wytrzymam

trzy miesiace na powstanie gry nawet na atari, to wg mnie za malo czasu... :)  chyba, ze ktos tylko to robi i do tego jeszcze ma cala biblioteke gotowych procedur i innych grafik/muzyk... rok to optymalny termin  :D

7

Odp: nie wytrzymam

a ktoś pisał na tulajnerze, ze jest zarobiony :)

edit: etam ..to chyba jakiś stary mjuzik ... ^___^ ;)

All I hear is the sound of me falling on the ground

8

Odp: nie wytrzymam

lizart: to jakby były 4 teamy, to co 3 mce byłaby giera! :)
ale szczerze mówiąc, to wątpię, żeby coś z tego wyszło - nawet gdybyśmy uzbierali tyle kasy, żeby miała ona kogoś motywować, czyli pewnie w setkach złotych minimum, to lepiej tą kasę byłoby przeznaczyć na coś pożytecznego, nie wiem, serwer, nagrody na compo albo cóś.
No chyba, żeby zrobić coś a'la ABBUC compo.
A może to jest pomysł: żeby zrobić "Klub Atari Area" albo coś w tym stylu ze składką itp?
tak sobie spekuluję...

: 404. Stopka not found

9

Odp: nie wytrzymam

Obawiam się jednak że dużo osób jest uczulonych na słowo "składka", a i nie każdy zechce płacić tylko dla szlachetnych ideii. W dodatku przedsięwzięcie opłacalne jest tylko przy dość dużej liczbie członków - mówimy to o 2 - 3 - 4 - 5 dziesiątkach osób.

Otaku

pozdrawiam

PS Miker: w końcu napiszę to demo :P

10

Odp: nie wytrzymam

Gdyby było po angielsku to by było opłacalne IMHO

All I hear is the sound of me falling on the ground

11

Odp: nie wytrzymam

ja nie mam nic przeciwko - bo np. jeśli ktoś by mi powiedział: daj stówe, a dostaniesz skończone IK+ - do dał bym stówe - i miałbym skończone IK+  :twisted:  :P -

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

12

Odp: nie wytrzymam

Qwa, za skonczone ik+ tez bym cos niecos zaplacil. Tyle juz czasu czekam...

13

Odp: nie wytrzymam

Chcecie zrobic konkurencje Abbuc'owi ;)? Jak dotad tylko ABBUC potrafi motywowac. Tylko co z tego skoro wiekszosc produkcji jest marnej jakosci, wyjatkiem jest Dynablaster :)

Jakis grafik stworzy animacje ludzika i chce aby z tego powstala cala gra.

Brakuje grupy osob, ktore opracowalyby scenariusz gry (jesli to konwersja to scenariusz juz jest), grafike, muze. Bo na nowego Richarda Munnsa czy innego "czlowieka orkiestre" nie mamy co liczyc.

Chcialbym wiedziec przed napisaniem czegokolwiek, o co chodzi w grze, jak porusza sie glowny bochater, kim sa jego przeciwnicy, za co sa punkty, jak moze zginac, jak moga zginac przeciwnicy, jak zorganizowany jest ekran, czy to scrol pionowy, poziomy czy pojedyncze ekrany-komnaty, ile ma byc tych komnat, poziomow gry. Jak juz wszystkiego tego sie dowiem mozna zaczynac pisac bez obawy ze nagle kod programu bedzie musial zostac zmieniony o 180 st.

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

14

Odp: nie wytrzymam

boszz..  a to ci niespodzianka ...   wygrzebali z lamusa jakiegos starego cmca z wczesnych lat 90tych.. brrrr...

Im dłużej czekamy, tym wzorek jest większy" (c) by Sikor

15

Odp: nie wytrzymam

Chcialbym wiedziec przed napisaniem czegokolwiek, o co chodzi w grze, jak porusza sie glowny bochater, kim sa jego przeciwnicy, za co sa punkty, jak moze zginac, jak moga zginac przeciwnicy, jak zorganizowany jest ekran, czy to scrol pionowy, poziomy czy pojedyncze ekrany-komnaty, ile ma byc tych komnat, poziomow gry. Jak juz wszystkiego tego sie dowiem mozna zaczynac pisac bez obawy ze nagle kod programu bedzie musial zostac zmieniony o 180 st.

jak robisz konwersje to juz to wiesz. grafike konwertujesz, muzyke konwertuje ktos za Ciebie...

brakuje pomyslu? no to juz podsylam: monkey island 1, nie pasi? hmm no to alien breed 1, co? tez nie? hmmm karnov?  jest set willy? warcraft? nie? napewno chcesz pisac gre?

;-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

16

Odp: nie wytrzymam

Chcecie zrobic konkurencje Abbuc'owi ? Jak dotad tylko ABBUC potrafi motywowac. Tylko co z tego skoro wiekszosc produkcji jest marnej jakosci, wyjatkiem jest Dynablaster 

Jakis grafik stworzy animacje ludzika i chce aby z tego powstala cala gra.

Myśle, że to byłoby na zasadzie takiej, że przed stworzeniem(konwersją) jakiegoś tytułu byłaby ogólnorozwojowa dyskusja np: na tym forum(+forum zagraniczne) w wyniku czego możnaby dokładnie określić jaką gierę chcemy na ATARI i jakie są wymagania co do tego tytułu. Każdy mógłby się włączyć w przygotowanie wstępnego projektu. Od razu możnaby zaproponować pewne rozwiązania techniczne np: jak szybko wyświetlać duże postacie na ATARI:) (hehe....mortal kombat mi się marzy:) Dzięki temu mamy pewność za co bulimy, a autor też wie na co się porywa. Oczywiście musiałby być to pewien kompromis bo można próbować zrobić gierę w z niezliczoną ilością bajerów, ale nakład pracy byłby ogromny.

acha i jedno co bym proponował zapisać w regulaminie to żadnych, ale to żadnych komnatówek na ATARI....bo tego typu gier to chyba na ATARI jest dosyc:) (chociaż mogłby być wyjątek np: Rick Dangerous)

17

Odp: nie wytrzymam

> Myśle, że to byłoby na zasadzie takiej, że przed stworzeniem(konwersją) jakiegoś tytułu byłaby ogólnorozwojowa dyskusja

dlatego chcialem o osobny dzial na forum dla projektow rozpoczetych / trwajacych / zarzuconych / skonczonych / (zamierzanych?) ...

z tym zbieraniem kasy to lipa, traktujemy nasze maszynki jako hobby, piszemy na atari aby rozerwac sie troszke, oderwac od pracy/rodziny;-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

18

Odp: nie wytrzymam

ekrany z pierwszego  LEVEL'a do Rick Dangerous 1 mam zrzucone z C64 dzieki uprzejmosci pewnej osoby tworzacej mapy do gier, komplecik

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

19

Odp: nie wytrzymam

Mysle, ze nie ma problemu ze stworzeniem podforum tego typu. Zainteresowanych zapraszam na PW, ze szczegolami.

20

Odp: nie wytrzymam

dlatego chcialem o osobny dzial na forum dla projektow rozpoczetych / trwajacych / zarzuconych / skonczonych / (zamierzanych?) ...

ja popieram ten pomysł:)