Temat: Stickman's world w C
heja..potrzebuje jakiegos kodu w C, ktory bedzie obrazowal cos a la stickman's world korzystajac z graphics.h....
help!
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
BigPEmu 1.12 Richard Whitehouse wydał BigPEmu 1.12
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
heja..potrzebuje jakiegos kodu w C, ktory bedzie obrazowal cos a la stickman's world korzystajac z graphics.h....
help!
Cubes! rany! a za co Ty sie chwyciłeś tym razem?
musze napisac cos takiego bo mi gosc cwiczen z informy nie zaliczy a szukam czegos fajnego bez koniecznosci pisania zmudnych for i line ...
moze jacys amatorzy konwersji stickmana na C mnie slysza :)
hmm... google znalazło to:
http://www.sabatech.com/sabatechsoftwar … oject7.htm
http://www.daniweb.com/techtalkforums/t … post109592
albo poszukaj SE sam:
http://www.google.pl/search?hl=pl&c … +c&lr=
Miałem takie coś parę lat temu, ale posiałem
Ale co za problem, wytnij sobie dane ze 'Stickman's World' albo 'Overminda', są banalne
A, i jakieś dane przecież są w źródełkach Numena.
albo TooHARD :P - hehe; Lewis; jak ci sie udało to poskładać po tych winiaczach ?? (Qp2k3)
Co? Ja? Jowisza sie pytaj ;)
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.064 sekund, wykonano 12 zapytań ]