Odp: Robbo w wersji na komórkę
Dla 6610i za duża aplikacja maks 64KB czekam wiec z niecierpliwością na wersję pod nokie...
Ostatnio edytowany przez Piguła/Shpoon (2006-04-13 20:52:42)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
BigPEmu 1.12 Richard Whitehouse wydał BigPEmu 1.12
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dla 6610i za duża aplikacja maks 64KB czekam wiec z niecierpliwością na wersję pod nokie...
Ostatnio edytowany przez Piguła/Shpoon (2006-04-13 20:52:42)
Ja tak ładnie poprosze: na motke :) w koncu to najbardzie powiązana z Atari firma komórkowa ;)
a czy ma ktoś wersję do ściągnięcia "na kompa" a później na komurę?
AS: w pliku .jad masz podany link :) ściągnij sobie :D
Umieściłem wersję na Nokię. Nie miałem za dużo czasu, więc tylko wersja bez dźwięku (nie wywala się na starcie). Nie rozwiązałem problemu z drgającym ekranem na szerokich ekranach i na mojej Nokii gra muli.
http://195.150.76.67/j2meapps/Nokia/Robbo.jad
Poprawię się w najbliższym czasie :))
Łukasz
Gierka przepięknie chodzi na SE K700i, cud miód.
a ja powiem jak sobie telefon kupię :>
niech ktoś mi pchnie wersje na nokie bo link chwilowo martwy
a ja powiem jak sobie telefon kupię :>
SE K700i są teraz w "promocyjnej" (jak ja nie znoszę tego słowa ... brrrrrr) ofercie w "plusie".
Hej :) Czy coś więcej już może wiadomo nt. przyszłej dostępności pełnej wersji i/lub wersji demo z dźwiękiem dla Nokii? Mam w końcu telefon na którym to działa i chętnie bym zakupił pełną wersję, o ile taka znajdzie się w sprzedaży ;)
Ostatnio edytowany przez Jacques (2006-05-21 15:02:49)
skad mozna sciagnac podana wersje na nokie ? Powyzsze linki nie dzialaja.
Hejka
Skoro odgrzano kotleta chcialbym poinformowac ze pracuje nad nowa wersja gry Robbo na pieca od paru miesiecy. Obecnie gierka jest w fazie wczesnych beta testow i ma jeszcze sporo bledow. Jedyna rzecz jak pozostala z orygnalnej wersji robbo to dzwieki rippowane na emulatorze atarynki, reszte czyli grafe i kod buduje sam. Do skodzenia zostalo mi jeszcze wykonanie plynnego chodzenia takiego jak w Robbo Millenium oraz poprawienie AI stworkow. Grafike na 99% bede jeszcze raz tworzyl od zera zeby wszystko nabralo jakiegos normalnego wygladu. Mysle takze nad dodaniem jakis nowych obiektow ktore nie wystapily w Robbo na atari.
Jezeli macie jakies ciekawe pomysly to piszcie :)
Ostanie screeny z przed okolo 4 miesiecy:
http://republika.pl/ziper/robbo1.jpg
http://republika.pl/ziper/robbo2.jpg
http://republika.pl/ziper/robbo3.jpg
Ziper - napisz do mnie maila, to chetnie wyciagne z Ciebie wiecej :) i napisze o tym u mnie na stronie atari.online.pl.
Moj adres: kaz_TO_WYTNIJ_@_I_TO_TEZ_online.pl
Pozdrawiam.
no grafa rzeczywiscie wyglada na przebajerzona, ale dobrze ze ktos "odswierza kotleta" ktorego do tej pory uznaje za jedna z najlepiej napisanych gier.
jesli mozna wiedziec - na czym to piszesz? o jakie biblioteki sie opierasz? czy piszesz "przenosnie"? bedzie sie toto dalo uruchomic pod czyms innym niz pod winda?
jesli mozna wiedziec - na czym to piszesz? o jakie biblioteki sie opierasz? czy piszesz "przenosnie"? bedzie sie toto dalo uruchomic pod czyms innym niz pod winda?
Gierke kodze w C++ uzywajac bibliotek Opengl do grafy oraz fmod do dzwieku, oznacza to ze bedzie mozna ja odpalic na linuxie. Wszystkie elementy graficzne tworze w Lightwave3D a potem poprawiam w paintshoppro.
Enjoy :)
ten rzut ze skrina nr2 taki troche 'ni w 5 ni w 10' jest.
Jesli tak ma wygladac plansza, tzn perspektywa gry bedzie taka to slabo... GL daje o wiele wieksze mozliwosci niz taki prymitywny rzut :)
chyba ze mozna sobie dowolnie ustawic kamere np myszka ...
poprosze o dorobienie takiej opcji :)
ten rzut ze skrina nr2 taki troche 'ni w 5 ni w 10' jest.
Jesli tak ma wygladac plansza, tzn perspektywa gry bedzie taka to slabo... GL daje o wiele wieksze mozliwosci niz taki prymitywny rzut :)
chyba ze mozna sobie dowolnie ustawic kamere np myszka ...
poprosze o dorobienie takiej opcji :)
Hehe troche sie zmyliles :)
To co widac na screenie nie jest modelem 3d tylko statycznym obrazkiem 2d. W lightwave modele renderowalem bez uzycia perspektywy do obrazka tga ktory nastepnie przy uzyciu opengl normalnie narysowalem. Moze w nastepnych wersjach(Robbo remake2 ;)) przeniose wszystko do 3D to takie opcje jak wlasnie obracanie kamery za pomoca myszki dodam na 100% :D
Edit...
Tutaj macie jeden z kilku modeli robbo w 3d ktore modeluje...hmm rece do poprawy, nogi juz sie robia :)
Ostatnio edytowany przez Ziper (2006-10-18 15:39:36)
Ziper, A czy nie chciałbyś programu do parsowania planet z oryginalnych Robbo na Atari? Pytam, bo widzę, że dłubiesz edytorem. Używałem go do robienia wersji na komórkę. W wyniku dostajesz pliki tekstowe z "narysowanymi" planetami. Jeśli tak, to pisz na priv. Pliki wyglądają jakoś tak:
009073022095008
MMMMMMMMMMMMMMMM
M M M$ M M
M * M 1 MM M 1 M
M M M M M M
M # MM # M M M
M M MMMMM M M
M! M M % M M
MMMM M$#M % M M
M@ MM M % M M
M M M MMMM M
M $M$ M Mq M
M MMMMMMMM M M
M M D M M
M @ M # MMM M
M MM MMM! M
M M MMM MM
M# @#M # M# #M
M# ## ## M M
M### ##MM M
M=# ## #$ M M
MMMMMMMMMMM#MM M
M M M =MDM
> $ M MM M
M M # M
M ? M#MMMMM M MM
M M$ # M
MMMMM MMMMM M MM
M M M M MMMM
M K $ M M
M M M M $M
MMMMMMMMMMMMMMMM
Wow ! DOrwałem Sonego-Eryka K750i na którym Robbo wymiata :) A teraz sam co nie co koduję ... może coś sie urodzi :)
Istela: Masz jakiś podręczny tutorial (pdf, chm) do tworzenia gier 2d z wykorzystaniem wtk 2.x ?
Niestety, nie mam. Korzystałem ze zwykłych instrukcji z WTK.
ameryki nie odkryje mowiac, ze gra jest genialna, przyciagnela mnie na dluzej niz 10 sekund jak czynia to inne gry
czekam na pelna wersje
pozdr.
Byłbym wdzięczny, gdyby Istela lub ktokolwiek wrzucił wersję SE na jakiś bardziej dostępny serwer, bo do ciężko dopchać się do oryginału, zwłaszcza w środku nocy.
J2ME sucks :P
sqward: ok - zrob wersje pod symbiana :P
sqward: nie każdy wymiata w C++ na Symbianie jak Ty :D
Ostatnio edytowany przez grzeniu (2007-01-15 16:41:50)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.098 sekund, wykonano 15 zapytań ]