1

Temat: 24h Compo - 9 edycja / 9th edition - CODE

To już prawie 2 lata, kiedy odbyło się ostatnie 24h compo. Czas to naprawić, w piątek 24.08 ok. godziny 14:00 pojawi się w tym miejscu ogłoszenie o temacie compo dla koderów.

Temat obecnego compo: Spritemania!

Należy przygotować dowolną pracę, w której można wykorzystać jedynie sprajty (duszki). Może to być prosta gra, demo, intro lub obrazek. Można używać graczy i pocisków - wyłącznie sprzętowych. Programowe sprajty są zabronione. Na ekranie mogą znajdować się wyłącznie sprajty (gracze i pociski), zabronione jest umieszczanie grafiki oraz znaków (można używać dowolnych kolorów tła i ramki oraz spritów). Muzyka dozwolona. Nie wolno używać dodatkowej pamięci (praca musi się uruchamiać na standardowym 65XE / 800XL. Może być użyty dowolny język programowania.

Nadesłano na konkurs cztery prace, pobieramy tutaj:

BangPong
Komary
Sprites
Starsplexer

Wszystkie prace w archiwum zip

A głosujemy na stronie głównej atari.area (po prawej stronie, pod linkami z tematami z forum). Głosy będą liczone do poniedziałku (3 wrzesień br.). Dziękuję za przesłane prace.

---------------------------------------------

It is almost 2 years since last 24h compo. Time to fix this, at Friday, 24.08 about 2PM CET atari.area crew will post in this topic rules of upcoming compo for coders.

Subject of current compo: Spritemania!

Goal of compo is to create any work using sprites only (P/M graphics). It could be simple game, demo, intro or picture. You could use players and missles - hardware only. Software sprites are forbidden. Screen should contain sprites only (players and missles), graphics and chars are forbidden (it is allowed to use any colors of background and frame). Music is allowed. Extra RAM is forbidden (entry should work with stock 65XE / 800 XL). Any programming language could be used.

No entries from abroad = no translation wink

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.