Temat: Atari Hacking Team - Zmartwychwstanie!!

Witam!

Oto dzisiaj nastapil pierwszy update stronki od 3 lat :). Jesli ktos nie wie co to jest AHT, to zalozylem ta stronke pare lat temu w celu skladowania na niej trainerow do gier na male Atari. Stronka troche sie rozwijala i potem jakos przestala hehe :). Podziekowania dla Krapa, ktoremu sowicie trulem zanim stronka sie ukazala i pozdrowienia dla Strykera, ktory mnie rownie sowicie meczyl, zebym wkoncu zrobil cos z AHT :).

Tutaj zglaszam sie do pr0be'a. Odezwij sie jakos, bo miales mi podeslac swoje trainer'ki!

Pozdrawiam!

Pozdrawiam,
Black Dot

:: Falling Man Games :: http://fmg.servegame.com :: Macroh Masheen :: http://www.macrohmasheen.com ::

2

Odp: Atari Hacking Team - Zmartwychwstanie!!

Hmm... i ja może grzebnę w dyskietkach - mam nieco gierek z trainerkami baj Clever People, ciekawe czy raczą się czytnąć...

I Ty zostaniesz big endianem...

3

Odp: Atari Hacking Team - Zmartwychwstanie!!

a macie tam Cavernie ?? -

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

4

Odp: Atari Hacking Team - Zmartwychwstanie!!

Yo!
fajnie ,ze stronka znowu wstaje, a Ty znowu znalazles czas na Atari ;)

trainery leza tutaj:
http://80.55.59.75/~pr0be/trainers.zip
http://80.55.59.75/~pr0be/trainers2.zip

5

Odp: Atari Hacking Team - Zmartwychwstanie!!

No siema, ale wolalbym, zebys trainery sam uploadowal i wystawil konkretnego news'a :). Wkoncu specjalnie spedzilem nad tym caly dzien, zebys mogl robic to rowniez Ty :). Detale jesli chodzi o przebieg calego procesu wysylam Ci na priv.

Pozdrawiam,
Black Dot

:: Falling Man Games :: http://fmg.servegame.com :: Macroh Masheen :: http://www.macrohmasheen.com ::

6

Odp: Atari Hacking Team - Zmartwychwstanie!!

Yo!

Jezu !!!!!!!!!!!!!!!

Prosze Was, nie uwajcie takiego slownictwa jak "Yo!".
"Yo!" to mowia czarni na ulicy, bo inaczej nie potrafia !!!!!!!!!!!!!
A czarni korzy mowa Yo! to najgorzy gatunek czarnego.

Jesli ktos byw w USA troche dluzej niz na wakacje, to potwierdzi moja opinie.

7

Odp: Atari Hacking Team - Zmartwychwstanie!!

Hahahaha, Monsoft, masz racje :). A wiesz czego ja jeszcze nie trawie? Jak ludzie witaja sie jednoczesnie reklamujac jednego z operatorow sieci komorkowych - wiecie o co mi chodzi :). Poprostu mi sie wszystko przewraca w zoladku jak cos takiego slysze.

Pozdrawiam,
Black Dot

:: Falling Man Games :: http://fmg.servegame.com :: Macroh Masheen :: http://www.macrohmasheen.com ::

8

Odp: Atari Hacking Team - Zmartwychwstanie!!

Imho lepsze "Yo" niz 'Elo' :)

9

Odp: Atari Hacking Team - Zmartwychwstanie!!

czy ktoś wie kiedy będzie update tej stronki? chodzi mi głównie o kurs. autor poruszył tam kilka ciekawych rzeczy, które mam nadzieję będzie kontynuował? jak dotąd stoję przed dwoma problemami:

1. jak zmieniać skompresowane wersje gier?
2. czemu gdy po zmianie np tekstu w grze (instrukcji bądź creditsów) i zapisaniu programem Hex Workshop jako np. plik "bomb jack.com" nie uruchamia sie on w emulatorze? a wg tamtego poradnika to powinno działać

10

Odp: Atari Hacking Team - Zmartwychwstanie!!

Fajnie, że coś się dzieje :)
joł - to po polsku ;)

"Witaj w Niebie - oto Twoja harfa.
Witaj w Piekle - oto Twój akordeon..."

11

Odp: Atari Hacking Team - Zmartwychwstanie!!

stRing napisał/a:

czy ktoś wie kiedy będzie update tej stronki? chodzi mi głównie o kurs. autor poruszył tam kilka ciekawych rzeczy, które mam nadzieję będzie kontynuował? jak dotąd stoję przed dwoma problemami:

1. jak zmieniać skompresowane wersje gier?
2. czemu gdy po zmianie np tekstu w grze (instrukcji bądź creditsów) i zapisaniu programem Hex Workshop jako np. plik "bomb jack.com" nie uruchamia sie on w emulatorze? a wg tamtego poradnika to powinno działać

1. Znaleźć to co chcesz zmienić po rozpakowaniu (monitor w emu jest wystarczający),
wyczaić przejście z depackera do samego programu (przeważnie tak jest, że się
dekompresuje i od razu uruchamia), a na koniec zmodyfikować tak, żeby zmian
dokonać po rozpakowaniu a przed uruchomieniem. Oczywiście trzeba napisać choćby
krótki kawałeczek kodu - w spakowanej wersji nie podmienisz po prostu danych.
No, w większości przypadków.

2. Bo tego się nie robi ;) (przynajmniej jeżeli chodzi o credits) i za to spotyka cię kara i program się nie odpala.

---==<<Sc0rpi0>>==---

12

Odp: Atari Hacking Team - Zmartwychwstanie!!

Sc0rpi0 napisał/a:

czy ktoś wie kiedy będzie update tej stronki? chodzi mi głównie o kurs. autor poruszył tam kilka ciekawych rzeczy, które mam nadzieję będzie kontynuował? jak dotąd stoję przed dwoma problemami:


1. Znaleźć to co chcesz zmienić po rozpakowaniu (monitor w emu jest wystarczający),
wyczaić przejście z depackera do samego programu (przeważnie tak jest, że się
dekompresuje i od razu uruchamia), a na koniec zmodyfikować tak, żeby zmian
dokonać po rozpakowaniu a przed uruchomieniem. Oczywiście trzeba napisać choćby
krótki kawałeczek kodu - w spakowanej wersji nie podmienisz po prostu danych.
No, w większości przypadków.

2. Bo tego się nie robi ;) (przynajmniej jeżeli chodzi o credits) i za to spotyka cię kara i program się nie odpala.

punkt 1 jest dla mnie niewykonalny (przynajmniej dotąd, aż ktoś nie pociągnie kursu dalej).
punkt 2 - przypuśćmy, że chcę zamiast gwiazdki wstawić krzyżyk (dokładniej: zmienić jeden znak w tekście), a nie podmienić creditsy (co i tak nie do końca było moim zamiarem a o co mnie oskarżasz) co wówczas powinienem zrobić? to znaczy po zmianie kodu, jak zapisać plik programem Hex Workshop żeby można było uruchomić program pod emulatorem. zastrzegam, że robię to tylko w celach edukacyjnych. a chyba da się to zrobić skoro autor kursu tak napisał?

13

Odp: Atari Hacking Team - Zmartwychwstanie!!

stRing napisał/a:

przypuśćmy, że chcę zamiast gwiazdki wstawić krzyżyk (dokładniej: zmienić jeden znak w tekście), a nie podmienić creditsy (co i tak nie do końca było moim zamiarem a o co mnie oskarżasz)

O nic nie oskarżam :) jak napisałeś tak odpowiedziałem (z emotikonem zresztą),
a napisane było o podmianie instrukcji lub creditsów :P.

stRing napisał/a:

jak zapisać plik programem Hex Workshop żeby można było uruchomić program pod emulatorem. zastrzegam, że robię to tylko w celach edukacyjnych. a chyba da się to zrobić skoro autor kursu tak napisał?

Ciężko powiedzieć co źle robisz (o ile w ogóle coś źle robisz). Jakiegobyś pliku nie poprawiał (atr czy xex)
to o ile nie ruszysz nic poza zmienianym tekstem powinno po zapisaniu zmian wszystko grać.
Tzn. nie należy przypadkiem naruszyć kodu (bo wtedy sam program padnie) lub nagłówków atr-a czy xex-a.
Jedynie co może się zdarzyć nie tak, choć bardzo rzadko, to sprawdzanie przez sam program czy grę
czy ktoś nie zamieniał czegoś (bywają takie, które sprawdzają same siebie). Jednak jest to dość rzadkie
jak już wspomniałem. Nie znam tego programu Hex Workshop - może sprawdź jakimś diffem lub podobnym
edytowany plik w wersji przed i po zmianach - zobaczysz czy zmieniło się coś więcej niż to co ty ruszałeś.

---==<<Sc0rpi0>>==---