Temat: poszukuję map pamięci do gier
Chcę powymieniać grafikę ,muzykę,plansze itd.
Czy naprawdę jeszcze nikt nie hakował żadnej gry ,że tak ciężko w necie znaleźć coś na ten temat?
Jest jakiś program do edycji grafiki plikach gier
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Chcę powymieniać grafikę ,muzykę,plansze itd.
Czy naprawdę jeszcze nikt nie hakował żadnej gry ,że tak ciężko w necie znaleźć coś na ten temat?
Jest jakiś program do edycji grafiki plikach gier
Program Tile Layer Pro, kolega Szenko pozmienial tak znaczki w kilku grach na Atari.
Macie moze jakiś dobry kurs jak dojść do formatu danych w grze,bez użycia programów
Ja stosuję metodę porównywania zrzutów pamięci w trakcie gry,ale nie jest do końca skuteczny,może jakieś pomysły?
ps. Ciekawe czy komuś udało sie przerobić river raid?
W River Raid nie ma mapy. Całość jest generowana na bieżąco odpowiednim algorytmem.
Jest zdefiniowanych ileśtam różnych plansz, które co jakiś czas się powtarzają, za to w wypadku dalszych etapów gry przybywa "przeszkadzajek".
Inaczej: w RR przeszkadzajek od początku jest full, ale pojawia się co 5ty, a z tych co się pojawiają "kolejne frakcje" mają załączoną obsługę akcji (strzelanie, latanie).
Ostatnio edytowany przez maw (2008-05-27 17:43:40)
Mma pytanire odnośnie obsługi formatu atari antic-4
Owszem tile -editory wyświtlają obrazki ale nieprawidłow,nie ma opcji aby ustawić długośc znaku-8-bitów i 2 bity na pixel .Podby format geo pocket ma długość 16-bitów znaku,co skutkuje tym że widać jakby zdublowany znaczek w poziomie.
Jest jakiś edytor aby samemu ustawić technikę formatu?
zapomniałem dodać że chodzi oczywiście o długość pojedynczej linii znaku która w Atari w każdym formacie ma 8 bitów.W Antic 4 jest 2 bity na pixel a pixel ma wymiary 2x1.Wysokość znaku to 8.Takich danych nie można wprowadzić w żadnym z tile editorów na tej stronie.
Chyba będę musiał napisać konwerter danych na któryś obłsugiuwanych przez tile editory,ale ciekaw jestem jakich narzędzi używali ci co przerabiali już te gry w wielokolorowych formatach?A może jest na tarai jakiś edytor?
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.068 sekund, wykonano 10 zapytań ]