1

Temat: mental age...

http://yeti.ismedia.pl/~slaves/mental/

jest tak:

grafika (logosy, fonty, animacje, fullscreeny, etc by me&DRACON/TQA) - rocznikowo jakies '96 :)
muzyka (jest stara by BAC/TQA) - rocznikowo '96 :)
plansze (kilka przykladowych)

co potrzebuje(my)?

kodera, ktory zlozy to wszystko do kupy...

od siebie:

problemu z grafika nie widze, problemu z planszami takze (jakby co mamy support w postaci czlowieka, ktory konwertnie to z "stone age" na ST)... mozna dodac wiecej fullscreen'ow (zapewne)... + "nowa" muzyka sie znajdzie (X-Ray, co Ty na to?) - muzyka na "plansze tytulowa" jest (mpt+sample!).

... wiec?

p.s.
moze ktos ma "surowa" wersje mental age? - kiedys danek (osobnik, ktory mial to wszystko zlozyc do kupy w "nowej" oprawie) wypuscil wersje w ktorej byla muzyka z commy, snake, etc... ?

2

Odp: mental age...

sokoban ???

ps. podrzuc na maila - siem zobaczy

3

Odp: mental age...

mikey: ściślej STONE AGE, ale dobrze kombinujesh  8)

I Ty zostaniesz big endianem...

4

Odp: mental age...

sokoban ???

ps. podrzuc na maila - siem zobaczy

dzisiaj dostaniesz przesyleczke (ale kolo poludnia)... czyli jak wstane :)

5

Odp: mental age...

Ja tez chetnie, to moja ulubiona gra na ST, przeszedlem kiedys w calosci, co kosztowalo jeden semestr ;)

Myslalem nawet kiedys zeby toto zakodowac, bo w sumie proscizna.

Bla bla bla bla, bla bla bla. Bla bla bla - bla - bla. Blabla bleee.

6

Odp: mental age...

grałem w to kiedyś na atari 8-bit, ale to była chyba wersja demo?

7

Odp: mental age...

grałem w to kiedyś na atari 8-bit, ale to była chyba wersja demo?

tak, to byla wersja demo... nowa wersja miala/ma nowa grafike, muzyke, etc... niestety kontakt z osoba, ktora to kodowala sie urwal i ... dupa ;)

teraz probuje to reaktywowac... patrzac na wlozona prace (moja, dracon'a, bac'a) gierka zapowiada sie naprawde niezle (to takie moje skromne zdanie:)).

pax,

8

Odp: mental age...

Ja tez chetnie, to moja ulubiona gra na ST, przeszedlem kiedys w calosci, co kosztowalo jeden semestr ;)

Myslalem nawet kiedys zeby toto zakodowac, bo w sumie proscizna.

w ciagu kilku godzin dostaniesz paczuszke :)

pax,

9

Odp: mental age...

ja mam do sokobana uraz... wszystko przez przedmiot programowanie obiektowe...

Prawdopodobienstwo, ze dotre na jakis zlot jest odwrotnie proporcjonalne do czestotliwosci marudzenia przelozonego i wprost proporcjonalne do czestotliwosci marudzenia brata.

10

Odp: mental age...

Czyzbyscie kodowali logike sokobana na tym przedmiocie ???
Phi. Symulacja cieczy albo automatow komorkowych ... to jest dopiero frajda ;-)
Zmien uczelnie ... ;-)

11

Odp: mental age...

slaves napisał/a:

w ciagu kilku godzin dostaniesz paczuszke :)

Czekam i czekam :)
Sli szybko, bo bysmy z Pirxem w weekenda zakodowali to (tak sie sklada, ze na stojacym obok Malucha, Atari MEGA ST jest to jedyny zainstalowany na HDD program ;) )

Bla bla bla bla, bla bla bla. Bla bla bla - bla - bla. Blabla bleee.

12

Odp: mental age...

Czekam i czekam :)
Sli szybko, bo bysmy z Pirxem w weekenda zakodowali to (tak sie sklada, ze na stojacym obok Malucha, Atari MEGA ST jest to jedyny zainstalowany na HDD program ;) )

poszlo.

13

Odp: mental age...

Sli szybko, bo bysmy z Pirxem w weekenda zakodowali

A moja stacja? Do konca roku miala byc?  :?

14

Odp: mental age...

no i co panowie? nastala cisza? ....  :evil:  :twisted: ... to po co ja rozkrecam dalej ten projekt, jak nikomu sie nie chce?  :twisted:

mental podzieli los vector'a?  :(  8O  :x  :?  :rolleyes:  :o  :D

btw. jest nowy panel.

15

Odp: mental age...

no no .. to mowisz do pirxa i pecusia right ? moja oferte znasz ... cierpliwosci

ps. jak tam moje konto na scene.pl ;-) wyslij pw bo moj mail sie wali (bo stoi na tepsianym dsl'u hue hue - tu szyderczy smiech)

16

Odp: mental age...

no no .. to mowisz do pirxa i pecusia right ? moja oferte znasz ... cierpliwosci

ps. jak tam moje konto na scene.pl ;-) wyslij pw bo moj mail sie wali (bo stoi na tepsianym dsl'u hue hue - tu szyderczy smiech)

[1] [22:56] [slawek@yeti]:~>cat /var/qmail/alias/.qmail-scene-mikey
&mikeys@go2.pl

;)

17

Odp: mental age...

senkju .... szkoda ze na pl.test nie wrzuciles ;-P
Ale dzieki ...

18

Odp: mental age...

hm ... dysku zbraklo ?

deferral: Connected_to_62.233.188.244_but_sender_was_rejected./Remote_host_said:_452_4.4.5_Insufficient_disk_space;_try_again_later/

19

Odp: mental age...

A może wersja na carta, profesjonalnie wydana?

Sikor umarł...

20

Odp: mental age...

Sikor coś ty się tak na te Carty napalił ....

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

21

Odp: mental age...

No cóż Piguła, jeśli się chce cokolwiek sprzedać (chociaż zwrot kosztów), to inaczej się nie da. Szczególnie jeśli ma to iść także do Niemiec i ewentualnie do Stanów. A i trudniej to spiracić, szczególnie jeśli namiesza się w adresach. Inny powód - nie lubię emulatorów...  ;)

Sikor umarł...

22

Odp: mental age...

Tylko TeBe stanął na wysokości zadania :P

Gra mozna powiedziec czeka za 2-ema muzykami, poprawkami kosmetycznymi i jest skonczona, zostala zdisasemblowana, poprawiona grafa, dodana muza Bac-a i grafiki Slavesa.

Co do carta to nie wiem jak sie ma cart do pamieci rozszerzonej, bo w wersji zwyklej 64Ram bedzie tylko jedno tło w grze, w wersji 128Ram bedzie ich 5. Jedno tło to 7040 bajtow. Muza tytułowa zajmuje jedyne 14kb :)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

23

Odp: mental age...

No cóż, korzystając z Carta można zrobić tylko wersję na pamięć rozszeżoną - można tak zaadresować, ze wszystko będzie brane z Carta, a tylko strona bieżąca wykorzystywana w grze będzie działała w pamięci podstawowej. To są plusy.
Minusy - nikomu oprócz mnie się nie chce, ale trzeba zrobić schemat carta, najlepiej z zamienionym adresowaniem (trudniejsze do skopiowania i nie chodzi pod emulem).

Sikor umarł...

24

Odp: mental age...

well... tak troche wracam do starego watku, ale chyba warto... jak dobrze pojdzie w Ornecie pokazemy ta gierke... jest juz prawie wszystko (grafika/muzyka)... trzeba dopiac do konca kod i... :)

zobaczycie ;)

jest DOBRZE & damy RADE! :)

Posty [ 24 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź