1

Temat: player RMT

mala prosba o pomoc:
1. Jak poprawnie odtwarzac FX`y ,zeby sie nie zapetlaly (wywolywanie funkcji "rmt_play" chyba odpada?)
2.Jak ustawiac adresy kolejnych FX`ow w pamieci dla playera (czy trzeba za kazdym razem wywolac funkcje "rmt_init"?)
Pzdr,gorgh

2

Odp: player RMT

przecież w katalogu RMT masz przykład msx+sfx i kod asm, tak że wszystko jest wyjaśnione na przykładach

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

3

Odp: player RMT

rzeczywiscie, jest. Rozumiem,ze muza jest wtedy odtwarzana na 3 kanalach?

4

Odp: player RMT

Dokładnie. Muzę najlepiej pisać na 3 kanały i jeden zostawiasz na sfx-y.

5

Odp: player RMT

raczej muzyk musiałby się wypowiedzieć, np. String, Miker, Xray, Tatqoo

podejrzewam że mogą grać wszystkie kanały, efekty dźwiękowe wejdą i zagłuszą co poniektóre

można też inaczej pierwszy POKEY msx, drugi POKEY efekty dźwiękowe :) tyle że Ci co nie posiadają STEREO nie będą słyszeć efektów

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

6

Odp: player RMT

tebe: beda, jesli zapis do drugiego pokeya bedzie po pierwszym ;)

przechodze na tumiwisizm