hehe, a na maluchu w publicznej i bez problemu
Jaki tam z niego "maluch". 65c816@20MHz to pełnoprawne 16 bitów.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Jak stworzyć składankę gier na kasecie? Dziś, dzięki nowoczesnym narzędziom, jak program Turgen, ten proces jest znacznie łatwiejszy.
HDDRIVER 12.71 Nowa wersja najbardziej rozbudowanego sterownika pamięci masowych dla 16- i 32-bitowych Atari, z mnóstwem usprawnień i nowości.
Elite - port z BBC Micro na Atari XL/XE Wczesna beta portu kultowego Elite z BBC Micro na 8-bitowe Atari.
sAIOnara v3.0 Zaawansowany układ wideo Pancia, sAIOnara v3.0, bazujący na chipie CXA2075, jest już dostępny.
Altirra 4.40 test 20 Nowa wersja rozwojowa popularnego emulatora Altirra zawiera szereg usprawnień i poprawek błędów.
atari.area forum » Posty przez _tzok_
hehe, a na maluchu w publicznej i bez problemu
Jaki tam z niego "maluch". 65c816@20MHz to pełnoprawne 16 bitów.
Mam potwierdzenie, że kartridż dotarł, dzięki!
Czym to sliceujesz? Jeśli CURA to możesz włączyć ironing górnej warstwy. Z drugiej strony, skoro i tak kleisz z kawałków, dlaczego nie drukujesz zewnętrznych powierzchni na buildplate? Jak weźmiesz szybę z taśmą malarską, to dostaniesz ładną fakturę, Ultrabase też daje bardzo estetyczną powierzchnię.
Czyli problem był z napięciem 12 V... bo sam zasilacz dostarcza tylko +5 V i +12 V.
Żeby skorzystać z SELTOSa, trzeba uruchomić TOSa... a TOS 1.x nie ruszy nawet na 68010 (sprawdzałem).
EmuTOS w wersji 192 kB jest bardzo okrojony i oficjalnie wspiera tylko 68000, do "pełnej" wersji potrzebny jest "relokator" jak do TOS 2.x.
TF skopiował nasz rodak, ale mieszkający w Niemczech i związany z PPA - dlatego nie będzie kolejnych TF dla Amigi. Do PL nie wysyła przez burdel na naszej poczcie i ginące/idące kilka miesięcy przesyłki.
Jak zapis w grach działa prawidłowo, to mogą być dowolne kości.
Właśnie, jak to jest z portem SIO, czy na wszystkie linie sygnałowe możemy podawać pełne 5V?
Na Audio Input (11) raczej nie polecam, pozostałe wejścia są TTL.
Jak dla mnie to mogą być nawet czyste kości. Mam programator, mogę sobie zaprogramować, co mi będzie akurat potrzebne. Także ten SH to raczej tylko tak testowo.
A co tam... też sobie wezmę. Możesz oszczędzić na przesyłce i wysłać oba do Rastana.
1. pancio.net - 1szt
2. DaruG - 1szt
3. Pawel - 1szt, Space Harrier
4. Sikor - 1szt, Space Harrier poproszę smile
5. perinoid - 1szt.
6. MGor - 1szt, Space Harrier to dobry pomysł smile
7. Montezuma - 1 szt.
8. lopez - z zaprogramowanym Space Harrier'em - szczegóły PW
9. Yezy - 1szt. szczegóły PW -DOWOLNE KOŚCI
10. Rastan - 1 szt., Space Harrier
11. _tzok_- 1 szt., Space Harrier
Według opisu na Githubie - poprawił.
Jak chcę nowoczesności to wolę siąść przy współczesnym kompie z Core i9 albo Ryzenem...
Nie mam też nic przeciwko współczesnym akcesoriom zewnętrznym, sam używam SDriveMAX. Z punktu widzenia Atari jest to stacja 1050 i zawsze można go odłączyć i podłączyć oryginalną stację lub magnetofon. Sam się przekonałem, że "ekipa" od U1MB nie jest zbyt przyjazna dla ludzi i trochę rozumiem XXLa. Uważam, że ma pełne prawo do takiej decyzji.
Chyba bardziej istotna jest wszechstronność i bogata lista ficzerów niż cena.
Jeśli te ficzery są wykorzystywane przez 0,1% istniejącego oprogramowania, to mi na nich specjalnie nie zależy. Rozszerzenie, które mam w XE też jest "wszechstronne", bo można je albo całkowicie wyłączyć, albo może emulować 2 najpopularniejsze rozszerzenia z epoki w maksymalnej specyfikacji. Niczego więcej od rozszerzenia pamięci nie oczekuję. A jeśli przy tym mieści się pod fabrycznymi ekranami, nie trzeba wiercić żadnych dziur w obudowie/płycie, żeby je przykręcić i kosztowało 1/3 ceny U1MB, to już nie było się nad czym zastanawiać.
Dyktatorskim zapędom nie wolno ustępować
Zgoda, ale sęk w tym, że dyktatorskie zapędy są po obu stronach. Jedna strona nie chce się przyznać, że to błąd, a druga za wszelką cenę próbuje to udowodnić.
Na szczęście widać także na Atari Age, gdzie U1MB czy Incognito są bardzo popularne
Są, bo dla użytkowników z UK czy USA ceny tych dodatków są bardziej przystępne. Ja jestem zdania, że należy się trzymać oryginału lub czegoś, co go wiernie emuluje. Jeśli już pakować rozszerzenie pamięci, to coś, co mogło istnieć "w epoce". Także, dla mnie fajnie że U1MB jest, ale ja go sobie nie kupię (a mimo to mam 1 MB w 800XE).
Dziękuję za wyjaśnienia... A po cóż gra "tyka' drugą połówkę strony $D3? Bo chyba nie po to by pójść w maliny?
No niestety właśnie po to, albo bardziej dyplomatycznie, po to, aby skłonić autora/ów U1MB do poprawy buga, o którym oni twierdzą, że nie jest bugiem tylko ficzerem ;) Zwykła próba sił - kto na tym więcej straci. Czy więcej klientów ma oprogramowanie XXLa czy U1MB.
Jeden z pull-upów tam jest jakby nie z tej strony...
...ja bym to flashował tym:
https://www.espressif.com/sites/default … v3.8.5.zip
ew. tym:
https://github.com/nodemcu/nodemcu-flasher
Tylko trzeba znać layout Flasha, a ja nie mam FujiNet'a i jakoś nie bardzo zamierzam mieć (SDriveMAX mi w 100% wystarcza i obsługuje Turbo), więc się tym za bardzo nie interesowałem.
Z tego co widzę, to flasher do FujiNet bazuje na Pythonowym skrypcie:
https://github.com/marcelstoer/nodemcu-pyflasher
...i pewnie brakuje mu jakiejś biblioteki, albo ma ją w niewłaściwej wersji.
Są dostępne, szukaj pod hasłem "rezystory cermetowe".
Tak na chłodno patrząc to chyba każdy "pasjonat" ma w swojej kolekcji też "czyste" Atari, na którym ta gra jednak ruszy. Nie sądzę więc, aby niedziałanie z U1MB miało jakikolwiek realny wpływ na sprzedaż tej gry. Parę osób pewnie zniechęci do zakupu (bardziej z powodów ideologicznych, niż realnie nie będą ich miały na czym uruchomić), ale w drugą stronę też to działa i pewnie podobną liczbą osób zniechęci do zakupu U1MB. Niemniej to będzie margines.
Ehhh, chciałem pomóc, zmarnowałem czas i filament, żeby to sprawdzić, polecam twoje wyroby innym, a jeszcze mi się obrywa :/
P.S.
Zawodowo nie zajmuję się mechaniką samochodową.
Ja Cię nie krytykuje, chcę tylko pomóc. Jeśli chodzi o trwałość to bardziej ufałbym PLA niż HIPS, którego głównie używa się jako materiału na podpory przy wydrukach z ABSu, bo łatwo go rozpuścić, bez szkody dla ABSu. PLA nie jest odporny na temperaturę, ale jeśli chodzi o wytrzymałość mechaniczną, to jest jednym z najbardziej wytrzymałych (i "najłatwiejszych") materiałów stosowanych w druku 3D.
Pinów nie mam, więc nie sprawdzę, czy bym wcisnął, ale otworki są drożne, więc nie widzę powodu, dla których miałbym ich nie wcisnąć.
Wydrukowałem wtyk i wyszedł ok bez żadnych podpór. Oczywiście wnętrze wtyku, drukowane "w powietrzu", wygląda słabo, ale i tak go nie widać... Tylko ja drukowałem z PLA.
Nie widziałem, a jest on gdzieś dostępny?
Strasznie dużo materiału (i czasu) marnujesz na supporty. Jakbyś tę wtyczkę odwrócił, to dałoby radę ją wydrukować w ogóle bez podpór.
...ale przy odrobinie wprawy można tymi portami sterować tak, by działały jako wyjścia OC/OD (niestety nie wszystkie).
atari.area forum » Posty przez _tzok_
Wygenerowano w 0.048 sekund, wykonano 21 zapytań