@draco: a "mowie nienawiści" to pogadamy jakoś na żywo, tak będzie rozsądniej.
Tylko kiedy? Na sztabach ani zlotach się nie zjawiasz.
? HEX$(6670358)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Działające RM800XL! Na X pokazano działającą replikę RM 800XL - to ważny krok w stronę gotowego produktu.
PyDPainter 2.2.0 Pixel art w stylu Deluxe Paint.
SillyVenture 2025SE - nowe wiadomości Ruszyła sekcja regulaminów i uploadu prac. Zaktualizowano regulamin i dodano nową kategorię muzyczną
Doom8088 dla Atari ST Nowy port Dooma na Atari ST bazuje na wersji dla 8088 i wspiera tylko pierwszy epizod
Altirra 4.40 test 13 z Floppy Board Nowa wersja testowa Altirry dodaje wsparcie dla Black Box Floppy Board
atari.area forum » Bałagan » jak uzmysłowić dziecku ile pracy wymaga napisanie gry? :)
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
@draco: a "mowie nienawiści" to pogadamy jakoś na żywo, tak będzie rozsądniej.
Tylko kiedy? Na sztabach ani zlotach się nie zjawiasz.
Drac, kiedy parapetówka?
@draco: odwiedzę was może niebawem, jeżeli nic się nie zmieniło to raczej daleko nie mam :)
@draco: odwiedzę was może niebawem, jeżeli nic się nie zmieniło to raczej daleko nie mam :)
Seban sztabik ....
Noo właśnie, kiedy pijemy? :)
Seban, może przy okazji wystartujesz razem z synem w konkursie NOMAM na dziesięciolinijkową grę w BASIC-u? Wystarczy trochę poupychać kod, który napisaliście ;)
http://atarionline.pl/v01/index.php?ct= … 1422639591
z czystej ciekawości spróbuję tego "zjadacza" zmieścić w 10 liniach :)
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Bałagan » jak uzmysłowić dziecku ile pracy wymaga napisanie gry? :)
Wygenerowano w 0.017 sekund, wykonano 60 zapytań