Ja doszedłem do etapu zainstalowania workbencha, potem wrzuciłem kilka gier, ale te na whdload wymagały ode mnie coraz więcej. Zrobiłem w pięćsetce interfejs ide na kartę cf, zrobiłem kickstart 3.1 z obsługą tego interfejsu ide, zdobyłem płytę w wersji 8A1 żeby dało się 2MB chip zrobić, który też sobie zrobiłem. A whdload dalej działał tylko w niektórych grach. W sumie wystarczyło by już teraz tylko dołożyć fast i by było gites, ale w międzyczasie zdążyłem już przejść mój ulubiony Flashback, do którego w ogóle nie potrzeba mieć whdload, bo gra jest tak zrobiona, że się ją kopiuje po prostu z dyskietek na dysk i już. Inne gry odpalałem z goteka i też było dobrze. Koniec końców Amiga i tak trafiła do kartonów, a ja mam na biurku małe Atari:-)
Będzie i pointa: nie inwestujcie za dużo w Amigę. Odpalcie sobie gierki z goteka i już:-) Szkoda czasu.
ASAP ma 20 lat - wydanie 7.0.0 20 grudnia 2005 został utworzony pierwszy commit w repozytorium CVS projektu ASAP (Another Slight Atari Player).
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.