Jak wiecie gra jest dosyć trudna, a z tego co pamiętałem doszedłem do 4 poziomu, który najpierw wita nas zderzeniem ze ścianą a potem potrafi na kilka sekund "sfreezować" akurat w momencie gdy można zdobyć jeta. Chcąc zobaczyć jak wygląda zakończenie gry zrobiłem wersję nieśmiertelną i na końcu prawie widać end złożony z klocków tzn. widać pół napisu. Niestety nie ma napisu gratulacje czy coś w tym stylu. Czyli skończyłem tą grę nie wiedząc o tym.
Każdy etap ma 190 wierszy klocków co odpowiada litrom paliwa statku.
Mały wgląd wszystkich zakończeń poziomów, poziom 3 to "pozdrowienie" dla kolegów autora gry. Ciekawe czy wersja handlowa była jedyną czy dla kolegów może się trochę różniła.
Ogólnie to zmiana poziomu zjada 2 rzędy klocków (nie pokazuje ich) a zwiększenie długości o 1 lub 2 nie do końca jest idealne.
ASAP ma 20 lat - wydanie 7.0.0 20 grudnia 2005 został utworzony pierwszy commit w repozytorium CVS projektu ASAP (Another Slight Atari Player).
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.